Aviseringar
Rensa alla

massinvandring eller korv, vad väljer ni?


Ämnesstartare

Tolka fritt men svara ärligt Skeptisk


   
Citera
Exner

korv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aså jag e inte rasist APSELUT INTE RASIST men korv tar inte våra jobb o bidrag INTE RASIST men jag föredrar korv pga aa.. lite bättre e d


   
SvaraCitera

tar korv pga är hungrig och man kan inte äta invadrarne


   
SvaraCitera

de vore ju sjukt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer osökt att tänka på när Janne Björklund under ett Allians-möte i Annie Lööfs hemort tappade en grillkorv på marken i tv-sändning och efteråt i en intervju förnekade att händelsen hade ägt rum. Bevisar att korv är viktiga grejer alltså... sånt man inte får prata om längre utan att någon tar illa upp, och helst av allt ska man förtiga det, men alla vet vi ju vad folk i allmänhet egentligen tycker innerst inne, såattehh....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Aså jag e inte rasist APSELUT INTE RASIST men korv tar inte våra jobb o bidrag INTE RASIST men jag föredrar korv pga aa.. lite bättre e d

Inte rasist men...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Massinvandriiiiiing


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg: massinvandring

p.g.a. tycker inte om korv utom väldigt specifika korvar och jag antar att man inte får välja korv????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

p.g.a. tycker inte om korv utom väldigt specifika korvar och jag antar att man inte får välja korv????

Man får välja korv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på vilken typ av korv.


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:
tar korv pga är hungrig och man kan inte äta invadrarne

du får mer korv från miljontals invandrare än från ett paket korv. rätt säker. valde därför massinvandring.


   
SvaraCitera

player one:

du får mer korv från miljontals invandrare än från ett paket korv. rätt säker. valde därför massinvandring.

Korv utav massinvandrare eller korv som distribueras utav massinvandrare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är inte direkt förtjust i korv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väljer en sojakorv med bröd.


   
SvaraCitera