Aviseringar
Rensa alla

Massinvandring eller välfärd, vad väljer ni?


N.W
En invandring som förövrigt dessutom är direkt inhuman.

Den är human. Men orättvis också.


   
SvaraCitera
Kudhos

Alltid så dålig stämning. Alla som inte ringrunkar bör dra åt helvete är vibben jag får.


   
SvaraCitera

version-2f6eac2a41f8ee05c8dd983c1b05c17c

Lägg ner vi har mini-invandring inte massinvandring. :- P


   
SvaraCitera

Kudhos:
Alltid så dålig stämning. Alla som inte ringrunkar bör dra åt helvete är vibben jag får.

Vad är ringrunka? Att man gnider sitt kön mot de där ringarna som hänger ifrån taket i gymnastiksalarna?


   
SvaraCitera
Kudhos

Nederländaren:

Vad är ringrunka? Att man gnider sitt kön mot de där ringarna som hänger ifrån taket i gymnastiksalarna?

Ringrunka är att likasinnade ältar något utan att komma med något av värde. Alla SDare på um ringrunkar varandra och alla anti-SD ringrunkar varandra. 


   
SvaraCitera

Kudhos:

Ringrunka är att likasinnade ältar något utan att komma med något av värde. Alla SDare på um ringrunkar varandra och alla anti-SD ringrunkar varandra. 

Tror du att det bara är SD:are som är invandringskritiker eller? Finns många moderater, kristdemokrater och sossar som inte är särskilt förtjusta i dagens invandringspolitik.

Jag röstade Piratpartiet i EU-valet 2009, Folkpartiet i valet 2010 och Kristdemokraterna i EU-valet 2014 så det vore ju konstigt att se mig som en SD:are.

Men jag ringrunkar såklart med andra invandringskritiker, den kritiken är vad som förenar oss. Poängen är såklart att vinna över folk som står i mitten och egentligen är kritiska till invandringspolitiken men som inte vågar höja rösten på grund av den sociala stigmatiseringen.

Ingen FI:are, V:are eller annat kommer börja kritisera invandringspolitiken.


   
SvaraCitera

Bööööörg:

Den är human. Men orättvis också.

Nej. Den hjälper ett ytterst fåtal till ett otroligt högt pris. Prioriterar ett fåtal relativt privilegierade framför den större massan. Det kallar jag inhumant. 


   
SvaraCitera

Nederländaren:

Tror du att det bara är SD:are som är invandringskritiker eller? Finns många moderater, kristdemokrater och sossar som inte är särskilt förtjusta i dagens invandringspolitik.

Jag röstade Folkpartiet i valet 2010 och Kristdemokraterna i EU-valet 2014 så det vore ju konstigt att se mig som en SD:are.

"Nej för sdare e såna dummiga rassar att dom int eens vet va dom röstarr.. haha dum huvve du gillar ju tacos"


   
SvaraCitera

space kitty:

"Nej för sdare e såna dummiga rassar att dom int eens vet va dom röstarr.. haha dum huvve du gillar ju tacos"

Jennifer-Lawrence-thats-funny.gif


   
SvaraCitera
Kudhos

Nederländaren:

Tror du att det bara är SD:are som är invandringskritiker eller? Finns många moderater, kristdemokrater och sossar som inte är särskilt förtjusta i dagens invandringspolitik.

Är också kritisk utan att vara SDare men de extrema är de som syns. Men du kommer inte en stimulerande debatt med någon härifrån. 

Nederländaren:

. Poängen är såklart att vinna över folk som står i mitten och egentligen är kritiska till invandringspolitiken men som inte vågar höja rösten på grund av den sociala stigmatiseringen.

Det är 1% av um. Säkert en och annan lurker men deras inspiration kommer säkerligen från andra håll tillslut. 


   
SvaraCitera

Nederländaren: s

liiiite kul är det kanske, mest ledsamt 


   
SvaraCitera

Sheriffen: Massinvandring

jävla propagandatråd orkante


   
SvaraCitera

N.W: relativt privilegierade

Kul att SD:are tycker flyktingar är priviligierade och klagar på deras egen situation Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Bööööörg:

Kul att SD:are tycker flyktingar är priviligierade och klagar på deras egen situation Rullar ögonen

Notera ordet "relativt". Det vill säga i förhållande till andra flyktingar runt om i världen. Naturligtvis inte i förhållande till svenska medborgare. 

För att sammanfatta för er som har det lite svårt med läsförståelse:
Dagens politik prioriterar flyktingar som är privilegierade, i förhållande till de som lever i närområdena, framför mer utsatta flyktingar som lever i närområdena. 

Varsågod. 


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jävla propagandatråd orkante

nja utifrån uttalanden av bl.a stadsministern verkar det vara ett val vi måste göra


   
SvaraCitera