Aviseringar
Rensa alla

Måste 90% av jordens befolkning dödas med hjälp av Ebola-viruset?


KIZHEN:

Nej, det är för vidrigt. (Du röstade på detta alternativ)
14.3% (2 st)

vill inte få rumpmens[cry]


   
SvaraCitera

Börja med att utrota folk som inte betyder något tex alla i afrika, de flesta i sydamerika och medelöstern[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KIZHEN:

så slutar flera av patientens organ att fungera

glöm inte att organ som hjärnan , lungor och magsäck fylls med blod, varför utelämna detaljer? 🙂


   
SvaraCitera

KIZHEN:

Ja, det är nödvändigt. (Du röstade på detta alternativ)

Vi börjar med rasisterna, konservativa och de religiösa.


   
SvaraCitera

Nej. Bara nej.

Vem ska bestämma vilka som ska dö? För man är rätt naiv om man inte tror de som är rika och betydelsefulla kommer dö med oss andra.
Mmm, de är väl de som är de övriga 10 %.


   
SvaraCitera

Vi börjar med att utrota nordamerikaner samt europeer [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp.... tack för alla svar´. Kommer att använda det till ett skolarbete, dock gillade jag inte med att döda afrikaner/judar/muslimer. Tänk på att alla är människor med kännslor precis som du. Ha lite empati

Guns dont kill people, people kill people


   
SvaraCitera
Åtta

KIZHEN:

Annan åsikt (låt höra!). (Du röstade på detta alternativ)

Jag saknar alternativet: "Ja, det vore roligt". [no-no]


   
SvaraCitera

KIZHEN:

Ja, det är nödvändigt.

idealet skulle vara att det vara fler som dog. Det bästa skulle vara om det skulle vara mindre än 19 miljoner människor på jorden för då skulle man kunna bedriva jordbruk mm utan att påverka miljön. Vilket för mäskligheten skulle vara typ skit bra.

och ja jag vet vad jag pratar om.

skulle häst se att det bara var buddisterna som överlevde då dom har bäst syn på livet


   
SvaraCitera

KIZHEN:

En förenklad förklaring på problemet är att jorden inte klarar av att producera tillräckligt med resurser för att mätta hela dess befolkning.

Bullshit. Det finns tillräckligt med mat för att alla på jorden ska kunna äta sig mätta, problemet är fördelningspolitiskt.
Och skulle man övergå mer till vegetabilier och minska köttproduktionen skulle man kunna öka matproduktionen enormt.


   
SvaraCitera

80% av jordens befolkning räcker för att vi ska hamna i balans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KIZHEN:

Nej, det är för vidrigt. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KIZHEN:

Annan åsikt (låt höra!). (Du röstade på detta alternativ)

Det finns bättre sätt att ta död på mycket folk än ebola. Den kumulativa mortaliteten ligger väl snarare runt 50-60%, sett till samtliga utbrott (hittills).
OnT: det skulle behövas en rensning i genpolen. Jag röstar för arkebusering, giftmord eller något annat trevligt på särskilt utvalda individer. sedan kan vi börja bygga ett nytt samhälle. jej!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera