Aviseringar
Rensa alla

MÅSTE BARA BERÄTTA..


Ämnesstartare

Chernika:

Låter som ett helvete, hoppas att allt är bra då.

Det var det också, även om jag fortfarande är väldigt intresserad av det jag har hållit på med. Man blir ganska utlämnad åt handledarens goda vilja och sin egen självdisciplin vid så stora projekt, och ett tag kändes det som om jag skulle sitta fastkedjad vid exarbetet i gamla möjliga universitetskorridorer för resten av mitt liv. Som i en ond mardröm. [wink]


   
SvaraCitera

Så trevligt[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

Det var det också, även om jag fortfarande är väldigt intresserad av det jag har hållit på med. Man blir ganska utlämnad åt handledarens goda vilja och sin självdisciplin vid så stora projekt, och ett tag kändes det som om jag skulle sitta fastkedjad vid exarbetet i gamla möjliga universitetskorridorer för resten av mitt liv. Som i en ond mardröm. [wink]

Haha, förstår dig. Jag orkade inte ens påbörja min B-uppsats i historia. Så nu måste jag fixa den skiten om jag bestämmer mig för en jävla examen. =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag äter godis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte riktigt om jag mår bra eller dåligt. Jag är yr och illamående, men i övrigt så mår jag bra.


   
SvaraCitera

Chernika:

=(

Din gammle jugge[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chernika:

Jag orkade inte ens påbörja min B-uppsats i historia. Så nu måste jag fixa den skiten om jag bestämmer mig för en jävla examen. =(

B-uppsats låter ju också lite halvjobbigt sådär. Inget man slänger ihop på en eftermiddag direkt. Hur många år har du läst och vad får du för examen om du tar B-uppsatsen? Har du något annat på G plugg/jobbmässigt som gör att du tvekar extra mycket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag var glad men sen läste jag lite i tråden..

GHurt:

bajs trött

GHurt:

morgon människa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denis den Onde:

Din gammle jugge[no-no]

nämen tjenare, gamle gosse. Läget?

Ökänd:

B-uppsats låter ju också lite halvjobbigt sådär. Inget man slänger ihop på en eftermiddag direkt. Hur många år har du läst och vad får du för examen om du tar B-uppsatsen? Har du något annat på G plugg/jobbmässigt som gör att du tvekar extra mycket?

Nä, men min disciplin suger. Jag läste ett år historia, vilket innefattar kurserna A och B. Får ingen examen om man klarar av B-kursen, man måste gå C-kursen och sedan lite annat. sammanlagt blir det väl 180 högskolepoäng för en kandidatexamen.

Jag började jobba lite i sommar pga att jag inte visste vad jag skulle göra, lite svårt att bestämma sig för vad man vill plugga bara. Men ska iaf ta mig kraft till att få klart B-uppsatsen iaf. Sen får jag se angående examen, men det lutar nog lite åt det hållet.


   
SvaraCitera

Chernika:

nämen tjenare, gamle gosse. Läget?

Jodå det är fint tittar in i stugan lite själver?.[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denis den Onde:

Jodå det är fint tittar in i stugan lite själver?.[bigcheers]

Jofan, det flyter på. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är också glad. Jag bakar bröd och känner mig huslig! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chernika:

Men ska iaf ta mig kraft till att få klart B-uppsatsen iaf. Sen får jag se angående examen, men det lutar nog lite åt det hållet.

Jag får önska dig all lycka med detta då, det där tar du dig igenom! Tanken på att inte få ut min examen och att eländet ska dra ut på tiden i evigheter har iaf funkat bra som morot för mig. Det värsta är nästan att göra alla ändringar i rapporten på slutet - då är det så lite kvar att man gärna tänker "äsch, detta fixar jag nog så snabbt så det kan jag göra imorgon istället" samtidigt som man är så less på rapporten att man kan kräkas på den. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

Jag får önska dig all lycka med detta då, det där tar du dig igenom!

Man tackar. Lycka till själv.[y]


   
SvaraCitera