Aviseringar
Rensa alla

MÅSTE BLI 170!


Ämnesstartare

jag vill bli modell, jag kan göra vadsomhelst.
jag är 164 cm nu, jag är 13 år blir 14 i sommar.
tror ni att jag blir 170cm någongång, och när isåfall?

eller vet ni någon bra modell agentur som tar in modeller som kan vara kortare?


   
Citera

Nej


   
SvaraCitera

Jag har ingen aning om hur långa dina föräldrar är, och även om jag visste detta hade jag troligtvis inte kunnat ge ett 100%-igt svar...


   
SvaraCitera

prata med din skolsyster


   
SvaraCitera

Din skolsyster kan bedöma detta genom att titta på din längdkurva. Kommer ihåg hur jag jublade när jag fick veta att jag aldrig skulle bli 170cm


   
SvaraCitera

emmalalala:

jag vill bli modell, jag kan göra vadsomhelst.

Det var en väldigt normal inställning. Är det möjligtvis någon som desperat vill bli sedd här?


   
SvaraCitera

Hitta någonting viktigare att bry dig om istället [crazy]


   
SvaraCitera
Exner

Hur lång var du när du fick mens?
Hur långa är dina föräldrar?


   
SvaraCitera

jo såhär går det till: drick en hel förpackning nyponsoppa, hoppa som en groda 25 meter, rulla ner för en väldigt lång backe med utsträckta armar o då gäller det att hålla ryggen så rak som möjligt, sen går du hem, dricker ett glas mjölk, sen tar du en matsked lingonsylt varje dag innan läggdags under två veckors tid.

Annars: sträckbänk.


   
SvaraCitera

Du sade faktiskt vad som helst.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min mamma är kortare än jag är nu och min pappa är 185cm, fick min mens förra sommaren haha


   
SvaraCitera
Exner

emmalalala:

tror ni att jag blir 170cm någongång

nej


   
SvaraCitera
höna

i kina kan man väl göra såna där operationer så benen kan bli upp till 5 cm längre [smile] eller de finns nog fler operationer för sånt iofs, men ah![crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

170 är ändå för kort för en modell


   
SvaraCitera

Tugga ett sådant tuggumi som Violetta i Kalle och chokladfabriken, sedan svullnar du upp som ett stort blåbär, då kan Ompa Loomperna sträcka ut dig i kolasträckarmaskinen.

Varsågod på förhand!


   
SvaraCitera