Aviseringar
Rensa alla

Måste gå ner i vikt /Joss


Ämnesstartare

Xuzkie:
Äter på ett nyttigare sätt och tränar har du ju testat. Låter konstigt att inget funkar. Då är ju det ända jag känner till: droger.. men va fan, sånt ska man låta ligga på botten av havet. Pilla inte på sånt inte.
   Kanske du har tränat så du fått muskler så du inte ser skillnad eller inte tillräckligt länge/noga? Det borde ändra sig om man tränar och käkar på ett haikigt sätt..
Sedan så är du ju säkert inte större än dom andra heller... Utan det kanske bara tycks så?
(Och ditt bästa jag, var lite schyst här va?.)

Droger ska jag hålla mig borta från! :3 


   
SvaraCitera

ditt bästa jag:

ja, men hjälper inte att skriva motionera och ät nyttigt heller

Aa verkligen sant 


   
SvaraCitera

Klart du ska! Men tänk inte på andra om hur dom ser ut, bättre att du känner dig bra och mår bra fysiskt. Träna på alla möjliga sätt för en träningsmetod tar inte överallt.


   
SvaraCitera

Xuzkie:
Klart det är jobbigt och möjligtvis dåligt att fundera om det men du behöver inte säga att dom som svara är dumma i huvudet.. Bättre att försöka fixa något på ett goare sätt?

du missförstår. har inte sagt att de som svarar är dumma i huvudet. jag skrev att om någon i hennes närhet skulle bry sig om hennes vikt, kommentera eller värdera så är den personen dum i huvudet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Klart du ska! Men tänk inte på andra om hur dom ser ut, bättre att du känner dig bra och mår bra fysiskt. Träna på alla möjliga sätt för en träningsmetod tar inte överallt.

Ska försöka..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Det verkar inte som om många förstår känslan av att man inte duger. Att man måste gå ner i vikt..


   
SvaraCitera

Jossapelsin:
 Det verkar inte som om många förstår känslan av att man inte duger. Att man måste gå ner i vikt..

jo, fattar precis och därför ger jag dig inte råd för det blir inte bättre. du kommer gå ner i vikt sen tänka att jaha jag blev inte gladare för det och då mår du dåligt över att du aldrig blir nöjd osv


   
SvaraCitera

Vad vill du själv göra rå? Finns inte mycket kvar än att försöka träna/äta bra eller att lösa saken mentalt :/ Och det är ´la klart du duger... Du är ju inte fel P.G.A. vikten. Vikt betyder 1/1000000


   
SvaraCitera

"Måste"

"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

jo, fattar precis och därför ger jag dig inte råd för det blir inte bättre. du kommer gå ner i vikt sen tänka att jaha jag blev inte gladare för det och då mår du dåligt över att du aldrig blir nöjd osv

Jo, jag kommer må mycket bättre av det. 


   
SvaraCitera

Jossapelsin:

Jo, jag kommer må mycket bättre av det. 

hur vet du det? 

varför tror du att du skulle se annorlunda på dig själv? 

vad skulle bli bättre av att du gick ner i vikt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

hur vet du det? 

varför tror du att du skulle se annorlunda på dig själv? 

vad skulle bli bättre av att du gick ner i vikt?

Därför att jag har gått ner i vikt förut.


   
SvaraCitera

Jossapelsin:

Därför att jag har gått ner i vikt förut.

vill du svara på de andra frågorna också?


   
SvaraCitera

Hur betedde det sig då rå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Hur betedde det sig då rå?

Vad menar du? 


   
SvaraCitera