Aviseringar
Rensa alla

MÅSTE ha en flickvän! (Snabba svar)


RonaIdo:

Hej,jag är en kille på 13,jag ser bra ut och behöver en flickvän denna sommaren.Hur får jag en snabbt?Jag mår dåligt utan en flickvän :

Grupptryck?

Jag ser också bra ut men

JejeX:

Du bör vara utan flickvän ett tag.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Ja, jag är pank för tillfället. Vill du att jag ska tvätta alla dina kläder eller bara underkläderna?

va?


   
SvaraCitera

Bajwa:

va?

Tänkte att han kanske behövde hjälp med matlagning och tvätten så här på sommaren. Kanske kan delta i sexakten också, men bara om han har stor.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Tänkte att han kanske behövde hjälp med matlagning och tvätten så här på sommaren. Kanske kan delta i sexakten också, men bara om han har stor.

Skaffa jobb istället.


   
SvaraCitera

hrvatska:

Så där kan du ju inte säga! Du kan ju inte ha en flickvän bara för grejens skull. Du ska ha en flickvän för att du tycker om henne. Och varför just under sommaren? Tjejer är inga ägodelar, du vet.


   
SvaraCitera

Bajwa:

Skaffa jobb istället.

Det var ju precis det jag försökte göra.


   
SvaraCitera

Fuss:

Om du vill ha en flickvän bara för din egen skull ska du nog vara singel.

Va, man skall väl bli ihop med någon för sin egen skull och inte för någon annans?[shake]

Harpyja:

Det var ju precis det jag försökte göra.

[love]


   
SvaraCitera

flickvän är väl inte ngt man "MÅSTE" ha?[confused]

Dold text: har du någonsin träffat en tjej? de är fett jobbigare, man har det bättre utan dem[shake]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Dold text: har du någonsin träffat en tjej? de är fett jobbigare, man har det bättre utan dem[shake]

Du är ju en själv


   
SvaraCitera

Bajwa:

Du är ju en själv

och? hon få väl tka det

tjejer är faktiskt fett jobbiga, dryga o dumma i huvudet[confused]


   
SvaraCitera

Bajwa:

Du är ju en själv

[confused]

tror du missförstått ngt[no-no]


   
SvaraCitera

Lizzie:

Flickvänner växer inte på träd om du tror det.

Image

New Love grows on Trees

//Pete


   
SvaraCitera

Du verkar inte behöva en flickvän, du verkar behöva fitta.

Och fitta kan du hitta vartsom... frågan är hur lågt vill du sjunka för att få det? (A)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok det får väll bli jag som säger det då.
Eskort? [wink]
De flesta har ju girlfriend experience. Men det blir jävligt dyrt över en hel sommar och så är du 13 haha.

Om det finns någon söt tjej i din klass så kan du ringa henne och fråga om ni ska träffas. När man är 13 är det inte svårare än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå två-tre snäpp under din normala gräns för hur ful din brud får vara. Välj ut ett lämpligt offer, spela på hennes känslor, använd din charm, få henne att skratta. Säg att du tycker om henne, blabla.

Sen när sommaren är slut kan du ta ställning till om du vill behålla henne. Så jävla svårt kan det inte vara om man verkligen vill.


   
SvaraCitera