Aviseringar
Rensa alla

Måste ha ta på pengar


Ämnesstartare

MusPlupp:

Hål som hål [no-no]

I värst fall är det ju bara slänga upp en ipad på ryggen på dig och dra på en p-våffla.

hahah xD


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Hyra

Ah, och det gick inte att vänta till löning? [sad]


   
SvaraCitera

prostitution annars. ingen ränta alls.


   
SvaraCitera

Zapetta:

Varför?

Seriöst? Känns inte det rätt givet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Ah, och det gick inte att vänta till löning? [sad]

Nepp :c

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

stereo total:

prostitution annars. ingen ränta alls.

Har ju blivit erbjuden att börja jobba som eskort för gamla kärringar men jag skulle dö av föräckling(om det nu går att dö av det[sad])


   
SvaraCitera

Tickstart:

studielån[crazy] det kan dra iväg asså. tur jag ej går på det längre

hur ska du någonsin kunna betala tillbaka allt det?

Randroid:

Seriöst? Känns inte det rätt givet?

Jo men ville ha det bekräftat.


   
SvaraCitera

Zapetta:

hur ska du någonsin kunna betala tillbaka allt det?

äh 100k tjänar man ihop på 4-5 månader, det är väl lugnt[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

äh 100k tjänar man ihop på 4-5 månader, det är väl lugnt[crazy]

Bra du är positiv, men det du säger är ju sant, det är ju inte så svårt om man har en utbildning(anledning till att du fick skult övh taget) = skaffa jobb = betala tillbax i rimlig takt


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Bra du är positiv, men det du säger är ju sant, det är ju inte så svårt om man har en utbildning(anledning till att du fick skult övh taget) = skaffa jobb = betala tillbax i rimlig takt

tja alltså jag är väl inte så hoppfull när det kommer till att få jobb osv men alltså, hade ej klarat mej utan lån så hade inte så mycket till val, och nu lånar jag inte mer så 😀
jobbar lite på sommaren osv


   
SvaraCitera

Tickstart:

äh 100k tjänar man ihop på 4-5 månader, det är väl lugnt[crazy]

Dåså [crazy]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Dåså [crazy]

aeh men ändå[sad] det förutsätter ju att man har jobb..


   
SvaraCitera

Tickstart:

aeh men ändå[sad] det förutsätter ju att man har jobb..

Sant, men är det så svårt att fixa för dig sen då när du är klar med plugget? [cute]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Sant, men är det så svårt att fixa för dig sen då när du är klar med plugget? [cute]

tja asså hm, det där med plugget...[blush][blush] går kanske inte så jättebra alltid[blush][blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

tja asså hm, det där med plugget...[blush][blush] går kanske inte så jättebra alltid[blush][blush]

Aw, svårt att hitta halvtid eller deltidsjobb där du bor? Eller ah det är det nog överallt these days [sad]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Aw, svårt att hitta halvtid eller deltidsjobb där du bor? Eller ah det är det nog överallt these days [sad]

tillsvidareanställningar är väl mer eller mindre omöjliga att få vad jag förstått, men än sålänge gör det väl inget eftersom man inte har familj etc
men äh är rätt hoppfull, har ju sommarjobb[y]


   
SvaraCitera