Aviseringar
Rensa alla

måste köpa regnställ idag...


Ämnesstartare

finns det något tråkigare att lägga pengar på??

iallafall så verkar det som att sportbutiker är bäst att kolla i, men det är ju cp-dyrt Ledsen
någon som vet andra ställen man kan kolla pååå?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vill också ut och köpa trevliga friluftsgrejer 🙁

Nuförtiden har väl typ HM regnkläder, men vill du ha ett vettigt är det bäst med någon sportaffär. Då behöver du ju inte köpa nytt på ett tag heller!


   
SvaraCitera
penja

hm, ingen sprotoutlet i närheten?

tror jag köpte mitt regnställ på en sådan, och fick det till ganska bra pris. 

måste köpa nya täckbyxor snart, kommer snart ha cammeltoe i mina Gråter


   
SvaraCitera

Vanliga klädbutiker kanske.


   
SvaraCitera
penja

oj, bra jag skriver. du fattar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:

finns det något tråkigare att lägga pengar på??

iallafall så verkar det som att sportbutiker är bäst att kolla i, men det är ju cp-dyrt Ledsen
någon som vet andra ställen man kan kolla pååå?

Stadium brukar jag kolla upp sådant på. Har jacka och byxor för ca 800kr.


   
SvaraCitera

XXL

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

hm, ingen sprotoutlet i närheten?

joo, vi har en stadium outlet men den ligger helt off så jag kan typ inte ta mig dit  🙁

Edinburgh:

Vanliga klädbutiker kanske.

brukar väl inte finnas där :s


   
SvaraCitera
höna

Du är liten. Köp i barnavdelningen på en sportbutik. Så har jag gjort med skidkläder ialf :v


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

Du är liten. Köp i barnavdelningen på en sportbutik. Så har jag gjort med skidkläder ialf :v

smart!! Rodnar typ 164 (vet att den storleken fanns förr iaf) skulle nog passa bra :$


   
SvaraCitera
höna

turtle:

smart!! Rodnar typ 164 (vet att den storleken fanns förr iaf) skulle nog passa bra :$

Jaa! 170 också. Väääärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rusta har väl sådant? Köpte en täck/regnjacka där att ha på förskolan någon gång. Man fick nämligen inga jackor av förskolan om man inte var Ordinarie Personal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Rusta har väl sådant? Köpte en täck/regnjacka där att ha på förskolan någon gång. Man fick nämligen inga jackor av förskolan om man inte var Ordinarie Personal.

vad elakt 🙁 på vårt jobb får vi inte använda besticken, tallrikarna eller diskmaskinen för det är till för "besök" Tardig

höna:

Jaa! 170 också. Väääärt.

jaaa, fast jag hittade inga kläder där som inte såg ut som femåringskläder typ 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

turtle:
vad elakt 🙁 på vårt jobb får vi inte använda besticken, tallrikarna eller diskmaskinen för det är till för "besök" Tardig
 låter jätteknas Tardig vadå för besök


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

eller asså besökare.. våra uppdragsgivare osv Söt


   
SvaraCitera