Aviseringar
Rensa alla

Måste man A-L-L-T-I-D ställa upp?


Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Nej, inte om man är ointresserad? Att kolla på en fotbollsmatch när man är totalt ointresserad är hur tråkigt som helst. Precis som det är jättetråkigt att hålla på med hästar om man inte är intresserad. [smile]

skillnaden är tiden?[wink]


   
SvaraCitera

Budolicious:

skillnaden är tiden?[wink]

En fotbollsmatch känns som en hel dag när man inte är intresserad. [no-no]


   
SvaraCitera

Om du nu skulle följa med så skulle du ju kunna roa dig med att försöka få henne till en snabbis i en box eller något. Vad det nu heter. I höet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

En fotbollsmatch känns som en hel dag när man inte är intresserad. [no-no]

Men är sällan mer än 2 timmar, inklusive paus. En hel dag är ändå en hel dag.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Men är sällan mer än 2 timmar, inklusive paus. En hel dag är ändå en hel dag.

Men han behöver kanske inte vara med hela dagen? Han kanske kan gå iväg och göra något? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Men han behöver kanske inte vara med hela dagen? Han kanske kan gå iväg och göra något? [no-no]

Jo, typ.. bygga en koja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Det är EN dag, och ni har varit ihop i tre år.

hur får du fram det?[tard]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Jo, typ.. bygga en koja

Var inte så negativ! Frågar han snällt kanske han får sätta på ett sto?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Var inte så negativ! Frågar han snällt kanske han får sätta på ett sto?

Jag har varit på hästsaker med syrran och vet hur olidligt tråkigt det är. Jag lider med honom!


   
SvaraCitera

Budolicious:

Jag har varit på hästsaker med syrran och vet hur olidligt tråkigt det är. Jag lider med honom!

Han kanske får ta med en vän? [no-no]

Och om han faktiskt inte alls vill så förstår jag inte varför han ens gör en tråd. Hon får väl ha förståelse för det, sedan att hon ändå vill ha honom där är ju en annan sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

hur får du fram det?

Oj, läste fel. Trodde det var en gång om året och att det var tredje året.

Nej, då är det ju en annan femma. Men jag skulle nog ändå följt med, men så är jag ju rätt mycket av en toffel också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pathetic:

så vad tycker ni? måste jag verkligen följa med?

Jag hade inte bett min kille följa med när jag tävlar. Det verkar ju skitsegt att åka bara för att åka. Accepterar hon inte är det lite drygt för din del, skit i det eller bit ihop.


   
SvaraCitera

Nej, jag tycker inte att du ska behöva följa med. Jag hade aldrig krävt det av min kille, även om jag hade tyckt att det var kul om han hängde med. Du har ju trots allt varit med en gång.


   
SvaraCitera

OFFRA DIG FÖRFAN! Men låt henne offra sig för dig också..
Eller så säger du bara att du är magsjuk, funkar alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pathetic:

men hon säger att hon skulle följa med när jag lirar fotbollsmatcher även fast hon är helt ointresserad.

Ja, men du tvingar ju inte henne? Eller ber henne osv. Tredje gången detta år är rätt mycket ändå, och du följde ju faktiskt med och tyckte det var ointressant för dig, hon får väl acceptera det 🙂


   
SvaraCitera