Aviseringar
Rensa alla

Måste man kolla på porr?!


Ämnesstartare

Känslan när jag vet att han kollar på porr är kvävande. Som att jag får panik inombords och låser hela mig. Jag fungerar inte. Vill kräkas och får inte fram några tårar, inga tankar finns i huvudet, det är bara tomt och jag måste komma ihåg att andas.

Mår så sjukt dåligt av det. Tips?


   
Citera

it's a must


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Mår så sjukt dåligt av det. Tips

Ge honom bilder på dig? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pratat med honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Ge honom bilder på dig? [smile]

Har gjort det. Men de blev enformiga och han ville ha nya. Fick aldrig något svar på hur ofta han behöver nya bilder heller [sad]

I love Lucy:

Pratat med honom?

Har jag gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Har gjort det. Men de blev enformiga och han ville ha nya. Fick aldrig något svar på hur ofta han behöver nya bilder heller [sad]

Hmm, kan han inte bara slut att kolla på porr för din skull?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyvärr, det står i grundlagen. du vill väl inte att han ska hamna i fängelse?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eh,om jag hade haft en partner som sa att jag INTE fick kolla på porr så hade jag flippat ut,alla behöver tid för sig själv och lugn och ro och det är jävligt naivt att tro att ens partner alltid fantiserar om en när den onanerar,den har ju sex med dig,räcker inte d? [shake]Give him some space.[shake]Visst,jag hade inte tyckt d va så smickrande om min partner skulle göra d,men jag skulle respektera d sålänge han inte valde d före mig.[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Hmm, kan han inte bara slut att kolla på porr för din skull?

Jo, om han får bilder på mig. Men jag vet ju inte hur ofta han vill ha det [sad] Sen är jag inte så pigg på att skicka såna bilder, för att jag måste. Men det blir ju typ så, annars vet jag att han kollar på porr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Jo, om han får bilder på mig. Men jag vet ju inte hur ofta han vill ha det [sad] Sen vet jag inte om jag är så pigg på att skicka såna bilder. Visst ibland, men inte för att jag måste. Men det blir ju typ så, annars vet jag att han kollar på porr.

Vadå? Slutar han inte om du ber honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

alla behöver tid för sig själv och lugn och ro

Man kan ha det utan att titta på porr.

Och det är lätt för dig att säga sådär. Du känner inte som jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Vadå? Slutar han inte om du ber honom?

Bara om jag uppdaterar med bilder, som sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Bara om jag uppdaterar med bilder, som sagt.

Hmm, nä jag vet inte vad du skall göra. Jag tycker inte du skall skicka bilder på dig själv till honom mer iaf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Man kan ha det utan att titta på porr.

Och det är lätt för dig att säga sådär. Du känner inte som jag.

Jo,jag hade säkert blivit sårad av d oxå.

lugn och ro med sig själv=onanera,man behöver en ensam stund fan,inte bara killar som gör d,alla gör d,knappast så alla som har partner slutar onanera.[shake]och som sagt,d är naivt att tro att ens partner alltid fantiserar om en när den onanerar,den kan ju ha sex med en.porr används av både tjejer och killar som har förhållanden som även har ett eget intimliv där partnern inte behöver vara närvarande.
Hade d känts bättre om han läste sexnoveller istället?antar att d är att han kollar på andra tjejer som stör dig för du har dålig självkänsla.


   
SvaraCitera