Aviseringar
Rensa alla

Måste man kolla på porr?!


Ämnesstartare

sockerdricka:

Hmm, nä jag vet inte vad du skall göra. Jag tycker inte du skall skicka bilder på dig själv till honom mer iaf..

Liksom, jag kan skicka bilder till honom. Inga problem. Men det känns inte kul att göra det för att jag måste. De bilder jag har skickat, skickade jag för att det var kul och jag ville. Nu känns det nästan som ett tvång =/ även fast det inte är det, egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Jo,jag hade säkert blivit sårad av d oxå.

Tänker inte diskutera detta med dig längre. Hade du förstått hur jag känt hade du inte skrivit som du gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Tänker inte diskutera detta med dig längre. Hade du förstått hur jag känt hade du inte skrivit som du gjort.

jo,jag hade blivit sårad av d med,men man måste ju för fan få tillfredställa sig själv utan att va med sin partner och porr är en hjälp på vägen :S:S:S:S gosh,hur gammal är du egenterligen,inse,alla har privata behov och hjälpmedel behövs.
Ska tjejer i förhållande inte få onanera med dildosar för d kan jämföras med att hon hellre gillar den istället för sin killes kuk?[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Liksom, jag kan skicka bilder till honom. Inga problem. Men det känns inte kul att göra det för att jag måste. De bilder jag har skickat, skickade jag för att det var kul och jag ville. Nu känns det nästan som ett tvång =/ även fast det inte är det, egentligen.

Förstår. Men jag tycker inte han är värd din bilder [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt honom kolla på porr bara, det är nog inte så att han tycker att porren är sexigare än dig i vilket fall som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta vara så jävla emo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men shit låt han kolla på porr


   
SvaraCitera

Bl0cket:

Mår så sjukt dåligt av det. Tips?

Har inga tips, ville bara berätta att han kollar på porr för att du inte duger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lightsbane:

Låt honom kolla på porr bara

iddqd:

Sluta vara så jävla emo.

blondiieee:

men shit låt han kolla på porr

Hjälp mig bli av med känslan då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Hjälp mig bli av med känslan då.

Snacka med en kurator eller nåt, det är deras jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koll lit porr själv så löser de sej ska dus e [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spankmaster:

koll lit porr själv så löser de sej ska dus e [smile]

Inte riktigt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Hjälp mig bli av med känslan då.

jag förstår inte varför du tycker att det är så obehagligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondiieee:

jag förstår inte varför du tycker att det är så obehagligt

Nä, inte riktigt jag heller, om jag ska vara helt ärlig. Men det tycker jag och det är verkligen SÅ jobbigt.


   
SvaraCitera

min flickvän vill inte att jag kollar på porr.
Därför kollar jag inte på porr, för mig som kille så känns det självklart att inte göra något som tjejen mår dåligt av.
specielt en sån här grej, med tanke på att det inte är en big deal att inte kolla.
Det är endå ganska värdelöst...


   
SvaraCitera