Aviseringar
Rensa alla

Måste ni vara så tråkiga?!


Ämnesstartare

Brstämmer att detta ska bli fn rolig tråd som ska underhålla mig i fyra timmar framöver. Här kan vi tex diskutera ett snöres längd, genusfrågor samt hur pungigt killen brevid mig sitter. 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

vad vill du diskutera? är öppen för allt
Dold text: t.o.m för kuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vn även diskutera svettfläckarna jag kommer få av att sitta och klämma ihop mig så han ska få plats 🙂 var tror ni dom hamnar?!


   
SvaraCitera

elverpigen:

samt hur pungigt killen brevid mig sitter. 🙂

Har du något problem med att alla inte sitter som du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såg en tjej som gick på malmöbussen som var jättelik dig amsui?! Har du en dubbelgångare i linköping?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axwell:

Har du något problem med att alla inte sitter som du?

Har ett problem när utrymmet inte delas lika 🙂 pungar han isär benen mer ska jag punga tillbaka


   
SvaraCitera

elverpigen:

Vn även diskutera svettfläckarna jag kommer få av att sitta och klämma ihop mig så han ska få plats 🙂

Men herregud människa du har väl för fan en mun att säga "ursäkta, kan du flytta in lite jag får inte plats" om han nu ligger över hela sätet som det låter som på dig.
Antar att han egentligen bara särar lite på benen för att det är skönt så för pungen men att du ser detta som ett "dominansuttryck".


   
SvaraCitera

det kanske jag har, eller en del av mig som blev kvar sedan jag var där sist. sära på benen, låt honom inte ta all plats!


   
SvaraCitera

Axwell:

Men herregud människa du har väl för fan en mun att säga "ursäkta, kan du flytta in lite jag får inte plats" om han nu ligger över hela sätet som det låter som på dig. Antar att han egentligen bara särar lite på benen för att det är skönt så för pungen men att du ser detta som ett "dominansuttryck".

det är skönt för fittan också, man får fan svamp annars, det är inte skönt.


   
SvaraCitera

amsi:

det är skönt för fittan också, man får fan svamp annars, det är inte skönt.

Men sitt så då herregud? Vad _FAN_ är problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axwell:

Men herregud människa du har väl för fan en mun att säga "ursäkta, kan du flytta in lite jag får inte plats" om han nu ligger över hela sätet som det låter som på dig. Antar att han egentligen bara särar lite på benen för att det är skönt så för pungen men att du ser detta som ett "dominansuttryck".

Nu hörredu kan du skuta löjla dig

amsi:

det kanske jag har, eller en del av mig som blev kvar sedan jag var där sist. sära på benen, låt honom inte ta all plats!

Har gjort, nu pungar hsn i mittgången istället : D bra kille, ska fråga om han vill föda mina barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axwell:

Men sitt så då herregud? Vad _FAN_ är problemet.

D låter på dig som att du har problem


   
SvaraCitera

Axwell:

Men sitt så då herregud? Vad _FAN_ är problemet.

det gör jag, har inte heller sagt att det är något problem.


   
SvaraCitera

Axwell:

Antar att han egentligen bara särar lite på benen för att det är skönt så för pungen men att du ser detta som ett "dominansuttryck".

De tär ju dock common sense att inte ta mer än sitt egna säte.


   
SvaraCitera

elverpigen:

D låter på dig som att du har problem

Det är inte jag som blir deprimerad när folk sitter annorlunda än Gudrun Schyman på tågen.


   
SvaraCitera