Aviseringar
Rensa alla

Måste skriva av mig..


Ämnesstartare

De har förändrat hela mitt liv.. vågar och orkar inte längre göra vardags saker som var så lätt förut, är inte alls samma person, klarade inte av skolan.. har förlorat för många vänner pga olika orsaker.. och bara glidit ifrån för jag inte orkat ta mig ut, känns som jag missat flera år av mitt liv.. för jag satt inne från 15 års åldern tills jag var ungefär 18 år.. finns det någon som känner igen sig? Finns en sak som hänt som jag tror är orsaken till allt det här men jag orkar inte riktigt berätta om det nu..


   
Citera

Finns det säkerligen.


   
SvaraCitera

Hej! det där låter ungeför som mig! jag har gjort förändringar i mitt liv hela tiden för att slippa min ångest, det känns väldigt bortkastat men på nåt vis så måste man ändå göra det. Jag började gå hos kurator å det ändrade väldigt mycket. hör gärna av dig om du vill prata mer, har nog en del erfarenheter som kan hjälpa dig. Du kan läsa mina 2 trådar så kanske du får lite insikt i mina problem också.
Kram


   
SvaraCitera

låt mig gissa,du är ett äs barn,ser d på din avatar,klassiker


   
SvaraCitera

30 sekunder av mitt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qtii:

finns det någon som känner igen sig?

JAG!! kommer förlora en hel dag i mitt liv på grund av utegångsförbud! [mad]


   
SvaraCitera

Känner igen mig lite grann kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Okej, nu har du fått skriva av dig. Då är frågan, vad fan i helvete skall vi få ut av det? Egocentriska jävla människa

Om överskriften är "skriva av mig" då inser väl man att det är något som endast rör den personen.. även fast jag i det här fallet undrar om någon känner/känt igen sig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ångestmannen:

Hej! det där låter ungeför som mig! jag har gjort förändringar i mitt liv hela tiden för att slippa min ångest, det känns väldigt bortkastat men på nåt vis så måste man ändå göra det. Jag började gå hos kurator å det ändrade väldigt mycket. hör gärna av dig om du

Ångestmannen:

vill prata mer, har nog en del erfarenheter som kan hjälpa dig. Du kan läsa mina 2 trådar så kanske du får lite insikt i mina problem också.
Kram

Tack så mycket.. det ska jag göra, jo jag kan tänka mig att det blir mycket bättre av att prata om det, men jag har gjort det.. ett flertal gånger men det skulle kännas bättre tror jag om jag pratade med någon som haft det ungefär likadant, så skulle man kunna hjälpas åt typ.. och slippa känna sig så ensam om det [smile] kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

låt mig gissa,du är ett äs barn,ser d på din avatar,klassiker

äs ?


   
SvaraCitera

Skit i de som är oseriösa, det är ganska taskigt på denna tråd...

Jag har aldrig vart med om detta... Men jag kan fatta att det är jobbigt att sitta inne så länge...

Den orsaken du tror har gjort ditt liv så som det är, vad är det?

Shiet vad dålig jag är på att svara men jag önska dig lycka till med ditt liv, kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raring:

Skit i de som är oseriösa, det är ganska taskigt på denna tråd...

Jag har aldrig vart med om detta... Men jag kan fatta att det är jobbigt att sitta inne så länge...

Raring:

Den orsaken du tror har gjort ditt liv så som det är, vad är det?

Shiet vad dålig jag är på att svara men jag önska dig lycka till med ditt liv, kram

Tack så jättemycket :).. det är jobbigt att ta upp, speciellt här.. har pratat om det med flera psykologer utan att det gett något, för det känns fortfarande som ett tomrum och massa osäkerhet och frågor. Jo jag sitter inte inne lika mycket längre, men det är lätt att jag faller tillbaka.. svårt att förklara, jag var i en deprission, jag är säker på det, som jag ganska nyss tagit mig ur.. så den onda cirkeln är kvar eller vad man ska säga.. tack igen kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

låt mig gissa,du är ett äs barn,ser d på din avatar,klassiker

Bättre?


   
SvaraCitera

qtii:

Om överskriften är "skriva av mig" då inser väl man att det är något som endast rör den personen..

Det här är ett forum, skaffa dig en blogg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Det här är ett forum, skaffa dig en blogg

Jag vill ju diskutera? annars skulle jag väl inte fråga om det är någon som känner igen sig.. o du verkar ju inte göra det så håll dig till ett annat forum du.


   
SvaraCitera