Aviseringar
Rensa alla

Måste välja mellan A och B :((((


Ämnesstartare

Jag vill inte såra A genom att vara vän med B, men A och B är ovänner så om jag umgås med B kommer jag inte kunna umgås med A och vice versa. Måste typ välja fast det vill jag inte för jag gillar både A och B lika mycket.

Måste tjejer vara så komplicerade?! Uhuh :'(

Nåväl. Hur gör man då?


   
Citera

vänta och C!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lås in dem i ett rum med varandra. Umgås med den som överlever.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

elverpigen:

vänta och C!!!

Stöön.


   
SvaraCitera

mvh asrolig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välj inte alls [y]


   
SvaraCitera

men ok, skulle aldrig palla dumpa en vän pga annan vän lr så, skulle umgås med båda (men kansk einte samtidigt ifall de vill döda varandra) om jag ville det och låta deras problem vara deras och inte gå ut över mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

vänta och C!!!

HAHA. Fnissade jättemycket IRL. [blush]

elverpigen:

men ok, skulle aldrig palla dumpa en vän pga annan vän lr så, skulle umgås med båda (men kansk einte samtidigt ifall de vill döda varandra) om jag ville det och låta deras problem vara deras och inte gå ut över mig

Är så jag gjort hittills men de blir fortfarande sura på mig för att jag umgås med den andre. 🙁 Fast A blir mest sur. Men vill inte välja bort A för vi har massor av gemensamma vänner och skulle bli cp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Fast A blir mest sur.

Säg åt henne att skärpa sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Är så jag gjort hittills men de blir fortfarande sura på mig för att jag umgås med den andre. 🙁 Fast A blir mest sur. Men vill inte välja bort A för vi har massor av gemensamma vänner och skulle bli cp.

Markera och säg ifrån då, hon har ingen rätt att lägga sig i vem du umgås eller inte umgås med. Förklara att du inte vill vara en del i deras bråk och att du vägrar att välja sida, berätta att du tycker mycket om dem båda. [crazy]


   
SvaraCitera

Zymbaline:

Är så jag gjort hittills men de blir fortfarande sura på mig för att jag umgås med den andre

usch, ogillar verkligen när människor (oftast tjejiga tjejer) gör så... liksom vad. vill hon förlova sig med dig också, gifta sig? ha ensamrätt? Knasbrud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Umgås med människor med högre mental mognad än en tolvåring.


   
SvaraCitera

Zymbaline:

A och B är ovänner

Varför. Vad gäller saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår mig inte på sånt här men vill ändå kommentera:

elverpigen:

vänta och C!!!

ahahah [bigsmile]

edit: jag vill inte säga att du ska exkludera folk men känner lite som Nachac..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Markera och säg ifrån då, hon har ingen rätt att lägga sig i vem du umgås eller inte umgås med. Förklara att du inte vill vara en del i deras bråk och att du vägrar att välja sida, berätta att du tycker mycket om dem båda.

Ögon i en plåthink:

Varför. Vad gäller saken.

A och B var bästa vänner, sedan slutade B höra av sig och de gled ifrån varandra. A blev skitsur på B för det och nu hatar de i princip varandra. Fast A är mest hatisk.

Nintendo:

Markera och säg ifrån då, hon har ingen rätt att lägga sig i vem du umgås eller inte umgås med. Förklara att du inte vill vara en del i deras bråk och att du vägrar att välja sida, berätta att du tycker mycket om dem båda.

Har gjort detta. Det är mest A som käftar emot och säger typ "Du kommer ångra dig, B är falsk och dum i huvudet, gör inte samma misstag som jag, sluta umgås med henne nu innan det är försent" osv.

Suck. Blir less. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Måste tjejer vara så komplicerade?! Uhuh :'(

Haha [bigsmile]

Zymbaline:

Nåväl. Hur gör man då?

Umgås med båda ändå, det är den som blir surs problem[party]


   
SvaraCitera