Aviseringar
Rensa alla

måstte ta med tmitt piano när jag går urt ananrs bblir jag galen


OF 5:

troll

Forum » Forum X » Klotter

When will people get it?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Älskade också det förut men har glömt hur man gör.,,,,,,,,,,,

Du tänker föör mycket på andra saker. [sad][party]


   
SvaraCitera

HighParadise:

Att om ett år framåt i tiden, så kommer mitt liv inte alls se ut som det gör idag, så jag kan skratta mig lycklig.

Hur ser det ut om ett år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Du tänker föör mycket på andra saker. [sad][party]

Ja [crazy]


   
SvaraCitera

ahaDRUGS:

Hur ser det ut om ett år?

Jag har fast anställning, och är mer säker i mitt yrke. Jag jobbar dock deltid och helger, i och med att jag studerar på vardagarna. Jag har flyttat ifrån den ort som jag bor i nu, kanske bor jag tillsammans med en kompis, eller också så bor jag fortfarande tillsammans med min mamma, men i en mindre och finare lägenhet.

Jag är i bra form, konditionsmässigt, så jag äntligen klarar av att springa med i alla jävla lopp som jag satt upp som mål att klara av. Jag är en gladare människa, en mer självsäker människa. Jag har dessutom fattat en massa viktiga beslut, ett utav dom som rör mitt nuvarande förhållande.

Jag kommer ha mindre problem med att organisera och strukturera upp mitt liv, då allting runt omkring fungerar bättre. Vilket i sin tur leder till bättre välmående. Och sedan så ska jag jobba ihop fett med pengar under sommaren, tar ingen ledighet. Sedan ska jag ut på min första solsemester under vintern nästa år.

Aaa mycket att se fram emot.
Troligtvis så skaffar jag mig även en liten vovve.


   
SvaraCitera

HighParadise:

Aaa mycket att se fram emot.

härligt, låter jävligt nice


   
SvaraCitera

ahaDRUGS:

jävligt nice

Godkänt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Du med pianot. I natt.

Var inte hemma, och kunde inte ta med det på bussen[n] Dock brukar jag inte ta ut det, och har nog aldrig gjort det[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera