Aviseringar
Rensa alla

mat 1gång om dan


Ämnesstartare

My dreams are her:

Äta bör man annars dör man.

[cheers] Skål på den broder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malachi88:

Äter du endast en gång under dagen kommer du inte att orka med dagen och än mindre att träna. Kroppen behöver näring. Svaret är inte att svälta sig utan att vara mer aktiv.

jo men om man orkar ,, går man ner i vikt då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

me like it:

ja men dn kan ju inte tro att den svälter ,, borde ju bli van vid att den får 1 gång om dan :S eller ? om man äter 1 gång om dan o de e nyttig mat då??

Nej, kolla på barnen i afrika. Deras ben och armar är smala som f*an medans deras magar är uppsvulna och stora.
1. Det är för att när kroppen tror att den svälter så sparar den allt du får i dej, för att kroppen behöver det till energi m.m
2. Och för att dem inte äter rätt och bra så blir deras magar uppsvullna så där alltså delvis för att du inte äter rätt och bra och delvis för att kroppen sparar allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Nej, kolla på barnen i afrika. Deras ben och armar är smala som f*an medans deras magar är uppsvulna och stora.

aa vet ,, det är vell svält mage ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Inte obskyrt fet, men större än "mullig", och jag tränar väldigt lite

Märkligt. Jag äter också bara en gång om dagen och sitter faktiskt bara framför datorn dygnet runt.
Och jag väger säkert under 40 numera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Märkligt. Jag äter också bara en gång om dagen och sitter faktiskt bara framför datorn dygnet runt.
Och jag väger säkert under 40 numera.

nee e du smal 🙂 hur lång e du ? vad och hur mkt brukar du äta ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

me like it:

aa vet ,, det är vell svält mage ?

Yup.. dem äter ju knappt nåt [sad]
Tänk på att du har möjligheten att äta dig mätt men de inte kan det, orättvist [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

me like it:

nee e du smal 🙂 hur lång e du ? vad och hur mkt brukar du äta ?

Jag är väl 170 iallafall. Jag brukar äta middagsmat. Inget kött. Kan väl kanske bero på det också antar jag. Jag har varit vegis hela mitt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Jag är väl 170 iallafall. Jag brukar äta middagsmat. Inget kött. Kan väl kanske bero på det också antar jag. Jag har varit vegis hela mitt liv.

ända sen du va 1-2 år? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

ända sen du va 1-2 år? [surprised]

Enda sen jag bara var några få celler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Enda sen jag bara var några få celler

haha, men har du prövat att äta kött nångång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

me like it:

jo men om man orkar ,, går man ner i vikt då?

Har man uthålligheten till det går man nog ned i vikt, men det är skadligt. Det kan medföra både psykiska och fysiska missöden. Det är inte värt det för att gå ned några kilo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Jag är väl 170 iallafall. Jag brukar äta middagsmat. Inget kött. Kan väl kanske bero på det också antar jag. Jag har varit vegis hela mitt liv.

hehe okejj , men har du varit tjockare innan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Malachi88:

Har man uthålligheten till det går man nog ned i vikt, men det är skadligt. Det kan medföra både psykiska och fysiska missöden. Det är inte värt det för att gå ned några kilo.

okejj joo tycker jag 😛 hadde/har bulimi nu tycker d e bättre o äta 1 gång om dan iaf utan o spy upp de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför inte sluta äta helt om du är så jävla rädd för o gå upp?


   
SvaraCitera