Aviseringar
Rensa alla

mat-cravings[cry]


Ämnesstartare

Nintendo:

Men ja, ät regelbundet eller ät LCHF så ska du se att du slipper en massa sug. Håll ditt blodsocker på jämn nivå och sådant där

men lchf är väl bara mot sockerberoende? det är det ju itne i chips


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

åh smart du är tack!!! nu kanske jag kommer börja associera chips till fetta och bli av med mitt chipsmissbruk

:c hahahaha, ja. Tänk på tjejer utan trosor varje och deras höfter varje gång du blir sugen på chips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men lchf är väl bara mot sockerberoende? det är det ju itne i chips

Vissa som äter det äter ju bara två mål mat om dagen och är ej sugen mellan. Skulle ju passa dig eftersom du är så lat [crazy] Det är bra mot att småäta och sådan också liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VARJE GÅNG DU ÄTER ETT CHIPS SÅ SNIGLAR EN TJEJ DIG.


   
SvaraCitera

Nintendo:

ät LCHF

Nej. Ät inte LHCF.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

:c hahahaha, ja. Tänk på tjejer utan trosor varje och deras höfter varje gång du blir sugen på chips.

hahahah <3

Nintendo:

Vissa som äter det äter ju bara två mål mat om dagen och är ej sugen mellan. Skulle ju passa dig eftersom du är så lat Det är bra mot att småäta och sådan också liksom.

mh kanske, men hatar typ fettiga maträtter. och så äter man väl typ bara kött? hatar det :<


   
SvaraCitera

LCHF DÖDAR DIG!11111 Eller, det ökar i varje fall din risk att dö i förtid. Skippa LHCF.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Nej. Ät inte LHCF.

[no-no]

Nintendos BFF:

hahahah <3

Det skulle ju hjälpa!

Nintendos BFF:

mh kanske, men hatar typ fettiga maträtter :C och så äter man väl typ bara kött? hatar det :<

Massa fett. Finns veg-varianter också, typ. Ej vegan vad jag vet och du äter la mest veganskt nu?


   
SvaraCitera

har du provat att äta?


   
SvaraCitera

Nintendo:

[no-no]

Du kan vara "[no-no]". Enligt denna relativt omfattande studien är LCHF rätt kasst, men vill man vara självdestruktiv är det fritt fram... Att man tappar i vikt av en diet behöver inte betyda att den är hälsosam. Man tappar i vikt av svält också!1111

Sluta LCHF:a!111111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

.

Dold text: men gugge skulle gå upp massa i vikt om han åt så hallå [mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Dold text:

Gugge kan väl äta hälsosamt och gå upp i vikt istället...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Enligt denna

Grejen är ju att det finns många som säger att det är bra och blahblah, kommer alltid finnas en sida som talar för det och en som talar mot det och båda kommer göra allt för att bevisa att de har rätt [crazy]

Känner mest /care, folk får la äta vad de mår bra av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Sluta LCHF:a!111111


   
SvaraCitera

Nintendo:

Grejen är ju att det finns många som säger att det är bra och blahblah, kommer alltid finnas en sida som talar för det och en som talar mot det och båda kommer göra allt för att bevisa att de har rätt

Naturligtvis kommer det aldrig finnas olika åsikter, men presentera mig gärna en lika omfattande studie som visar på motsatsen. [crazy] Fast jag orkar egentligen inte tjata om sådant här, är trött och lat och orkar inte sätta mig in tillräckligt...


   
SvaraCitera