Aviseringar
Rensa alla

Matematikhjälp, intresse?


Gifted:

Stockholms Universitet.

mattekursen su hade förra veckan va den sämsta jävla skiten jag nånsin vart på och inte värt pengarna


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

Tözen:

mattekursen su hade förra veckan va den sämsta jävla skiten jag nånsin vart på och inte värt pengarna

vilken kurs var det ?


   
SvaraCitera

Gifted:

vilken kurs var det ?

matte C


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

Tözen:

matte C

Hm? Underligt. Vi har inte matte C, det är bara universitetsmatematik samt Basår (= matte D), så jag är väldigt nyfiken på vad det är för något du gått.


   
SvaraCitera

Gifted:

Hm? Underligt. Vi har inte matte C, det är bara universitetsmatematik samt Basår (= matte D), så jag är väldigt nyfiken på vad det är för något du gått.

dom har en intensivkurs i matte innan nationella proven och tentor för gymnasieelever och t-basstudenter,jag tror nog själv att jag vet vart jag betala in 2000 spänn och vart jag va nånstans.Ta reda på fakta om din skola,dom hade kurs från A-C tror jag,och d va itne bara jag där.


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

Tözen:

dom har en intensivkurs i matte

Kan du skicka en länk eller dylikt? Det är inte matteakuten
http://www.matteakuten.com/kurser-matematik/matte-c/
som du syftar på?


   
SvaraCitera

Gifted:

som du syftar på?

jo,d va matteakuten


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

Tözen:

jo,d va matteakuten

Ah.. den bedrivs av studenter från KTH. Det vill säga, inte SU, och inte personer som är anställda av någon högskola/universitet.

Jag är inte jätteförvånad att du blev besviken.


   
SvaraCitera

Gifted:

och inte personer som är anställda av någon högskola/universitet.

vet jag mycke väl,va snorungar som försökte lära ut nåt som inte alls höll måttet,ren skit.visste att d va kth studenter,men undra varför d va på su


   
SvaraCitera
Gifted
Ämnesstartare

Tözen:

men undra varför d va på su

De hyr antagligen en lokal där. Matematikundervisningen (den riktiga) sker borta vid Kräftriket och inte vid själva campus.


   
SvaraCitera

Jakob_E:

http://www.lxcoach.uppsala.se/

Gifted:

Ah, ok.. mitt urval var inte särskilt representativt då...

Den där hemsidan fick vi tips om också. Den där sidan kan faktiskt alla som läser naturvetenskapliga utbildningar ta hjälp av på Uppsala universitetet. Vi hade iallafall den där under baskursen i matematik.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera