Aviseringar
Rensa alla

Matschema?


Ämnesstartare

Jag är rädd för att jag har en ätstörning.
Väger 42 kg och är 170 cm lång.

mitt matschema ser ut såhär:
*raderat*

Tror någon att det rör sig om en Äs?
Jag har aldrig varit rädd för mat förrens i 7an.
Då jag under 4 år varit mobbad för att vara lite mullig.

Vad tror ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

[zzz]


   
SvaraCitera

[zzz][zzz]


   
SvaraCitera

Hoppas att det är ett troll, annars hoppas jag att personen som startade tråden söker hjälp. Ja, du har äs. Sök hjäl, BUP, skolsköterska, vuxen eller liknande kan hjälpa dig.

Lås tråden då detta kan inspirera andra.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Vadå tror? Du vet att det är på tok för lite och att om du inte söker hjälp kommer du dö av undernäring


   
SvaraCitera

Pro ana-material är inte tillåtet, och i det ingår svältdieter. Jag har därför tagit bort den delen av ditt inlägg.

Förmodligen har du eller är på god väg att utveckla en ätstörning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En sak är säker: du är ohälsosamt underviktig. Vare sig om du har en ätstörning eller inte så är det inte hälsosamt att vara så underviktig som du är.

Sen kan du ju bara själv svara på om du har en ätstörning eller inte. Hur är ditt förhållande med mat? varför äter du? varför äter du inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Pro ana-material är inte tillåtet, och i det ingår svältdieter. Jag har därför tagit bort den delen av ditt inlägg.

ajdå, fast du det visste jag ju inte ..
hm..


   
SvaraCitera

oberghihi:

ajdå, fast du det visste jag ju inte ..hm..

Det står i reglerna som du godkände när du lev medlem. Hur som helst vet du det nu i vart fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Det står i reglerna som du godkände när du lev medlem. Hur som helst vet du det nu i vart fall.

hahajag läste faktist alla regler, men jag har ett rätt så slött minne eftersom jag sovit 2 timmar inatt


   
SvaraCitera