Aviseringar
Rensa alla

matte a


Ämnesstartare

ngn som är bra på matte och kan hjälpa mig med några tal?


   
Citera
Ämnesetiketter

soimpolite:

ngn som är bra på matte och kan hjälpa mig med några tal?

kanske vore en ide och skriva talen du vill ha hjälp med [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grön_apa:

kanske vore en ide och skriva talen du vill ha hjälp med

men det är ju massa tal och jag förutspår att jag kommer att behöva hjälp kontinuerligt under några dagar. typ hade varit bra att ha ngn som man bara kunde pma mattetal till [crazy]


   
SvaraCitera

soimpolite:

men det är ju massa tal och jag förutspår att jag kommer att behöva hjälp kontinuerligt under några dagar. typ hade varit bra att ha ngn som man bara kunde pma mattetal till

pma på. Dold text: garanterer dock varken bra eller korrekta lösningar och kommer inte att göra din läxa 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matte A = 8ans matte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aedel:

Matte A = 8ans matte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aedel:

Matte A = 8ans matte

Håller jag inte med om! Alla sa att det skulle vara repetion från nian, men det var det inte alls, det var mycket svårare XD tycker matte B är enklare 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

men det är ju massa tal och jag förutspår att jag kommer att behöva hjälp kontinuerligt under några dagar. typ hade varit bra att ha ngn som man bara kunde pma mattetal till

garanterar korrekta lösningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BubblePopElectric:

Håller jag inte med om! Alla sa att det skulle vara repetion från nian, men det var det inte alls, det var mycket svårare XD tycker matte B är enklare 😛

va repetition från åttan. matte b var repetition från 9an.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

va repetition från åttan. matte b var repetition från 9an.

nää A är väl från 9an och B är nytt? [n] kände inte igen något av B iaf men allt från A


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä asso matte c e repetition från nyan matte d kommer det liiiiite nytt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skojar ni med mig 😮 jag antar att jag hade dålig matteundervisning i nian då, för jag hade jättemycket nytt i matte A XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör din läxa själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

nää A är väl från 9an och B är nytt? kände inte igen något av B iaf men allt från A

överdrev. Men Matte B är rätt nytt, men inte bara. Matte C är roligast, när vi börjar komma in på Calculus.[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

överdrev. Men Matte B är rätt nytt, men inte bara.

ah [blush]


   
SvaraCitera