Aviseringar
Rensa alla

matte b


och jag kan ju säga såhä'r, jag har mvg i matte a o tyckte inte det var svårt att få det. men i matte b så måste jag kämpa asset av mig för att behålla samma betyg, men det går ju.

det går nog bra [smile]


   
SvaraCitera

addictive:

g för att behålla samma betyg, men det går ju.

Tycker Matte B är mycket enklare på något sätt. När man väl löst själva ''funktionen'' och sättet, som en röd tråd typ, så kan man det. Ligger på MVG nu, om jag inte sumpar nationella. MA A tycket jag var jobbigare och tråkigare, typ.. [cute]


   
SvaraCitera

Flummig:

När man väl löst själva ''funktionen'' och sättet, som en röd tråd typ, så kan man det

[shake] du skulle se vårat senaste mördarprov, herregud, jag höll typ på att dö[smile]. men det kan ju iofs bero på läraren också[rolleyes]

Flummig:

nationella

buhu påminn mig inte


   
SvaraCitera

addictive:

du skulle se vårat senaste mördarprov, herregud, jag höll typ på att dö. men det kan ju iofs bero på läraren också

Som jag sagt innan, MA A suger.... Det är tråkigast och den matten man alltid räknat. MA B är så himla kul, ekvationer is the shit.. typ..[cool]


   
SvaraCitera
Creep_

Vänta tills derivatan kommer med i bilden, då är det andra bullar. Fast man kanske har de i matte D, minns inte riktigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

koordinatsystem

och lärt oss grafritaren...

andragradsfunktioner + linjära + exponentiella

ekvationer tills man spyr

matte a var roligare

vi jobbar också med koordinatssystem nu, det är rövtråkigt. ekvationer däremot är ganska kul när man får in flytet[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flummig:

nationella

nej vafan!! jag som trodde att jag var fri från de där jävla helvetes proven nu[chocked] DAMN[mad]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera