Aviseringar
Rensa alla

Mattias Andreasson!


emery:

Lol, alla kör den där jävla schlager-posen med handen! x))

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schyssta lirare, gillar't.


   
SvaraCitera

Han i mitten var manlig.


   
SvaraCitera

Stekare, stekare, stekareeee [ops]


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Haha du vet vilken jag menar! Usch för den 😀


   
SvaraCitera

emery:

Haha du vet vilken jag menar! Usch för den 😀

Njä... hade missat den om du inte sagt något dock. X) Och den såg för jävla rolig ut


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Njä... hade missat den om du inte sagt något dock. X) Och den såg för jävla rolig ut

Haha okej, såg melodigrejset förra veckan eller nåt, och typ alla kör den, helt sjukt 😀 typ schlager-skolade.[rolleyes]


   
SvaraCitera

emery:

Haha okej, såg melodigrejset förra veckan eller nåt, och typ alla kör den, helt sjukt 😀 typ schlager-skolade.[rolleyes]

Haha det ser jävligt boyband ut i alla fall... Eller som om alla klappar invisible cat


   
SvaraCitera

det är han som är så jävla anonym, man kan ju bara inte minnas vad han heter eller vem han är, bara att han vart med i TV. verkar vara en riktig fjolla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flexfit:

det är han som är så jävla anonym, man kan ju bara inte minnas vad han heter eller vem han är, bara att han vart med i TV. verkar vara en riktig fjolla

Såklart att alla får tycka vad dem vill, men där finns en gräns då ens åsikt gränsar till avundsjuka, jag tror du har nått din...


   
SvaraCitera

Sucher:

Såklart att alla får tycka vad dem vill, men där finns en gräns då ens åsikt gränsar till avundsjuka, jag tror du har nått din...

Hahaha. Avundsjuk på en discofjant som verkar vara riktigt osäker onstage, sjunger ihop med Danny och Erik Segerstedt och är lika anonym som ett löv i skogen? I don't think so mate.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flexfit:

Hahaha. Avundsjuk på en discofjant som verkar vara riktigt osäker onstage, sjunger ihop med Danny och Erik Segerstedt och är lika anonym som ett löv i skogen? I don't think so mate.

Antingen är det så att du totalt blånekar det, eller att du är så osäker på dig själv att du så desperat försöker höja din självkänsla, genom att förödmjuka en sådan pass "utblottad" person, that stinks[wink] Då det är lätt eftersom han är ett lätt target.. Motbevisa mig gärna om jag tar fel[smile]


   
SvaraCitera

Sucher:

Antingen är det så att du totalt blånekar det, eller att du är så osäker på dig själv att du så desperat försöker höja din självkänsla, genom att förödmjuka en sådan pass "utblottad" person, that stinks Då det är lätt eftersom han är ett lätt target.. Motbevisa mig gärna om jag tar fel

Till skillnad från dig så är jag inte en tonårspojke. Jag tycker även illa om pojkar som du, som ska leka hobbypsykologer. Du har garanterat inte ens betygen för att komma in på psykologlinjen.


   
SvaraCitera

Han är ganska jätteful och borde plocka sina enorma ögonbryn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flexfit:

Till skillnad från dig så är jag inte en tonårspojke. Jag tycker även illa om pojkar som du, som ska leka hobbypsykologer. Du har garanterat inte ens betygen för att komma in på psykologlinjen.

Ah, vad förolämpad jag blir.NOT. Och vad det gäller lekande hobby psykolog, så kan jag säga dig att, bara för att man berätta hur vissa personer är och funkar, så är man inte psykolog för det. Och vad det beträffar så har jag kanske inte psykolog utbildning, men jag har ialla fall läst College Psychology i USA, och är accredited by the South Baptist University of Missouri, vilket kanske inte vilken tonårspojke kan säga?!? Eller har jag fel?


   
SvaraCitera