Aviseringar
Rensa alla

Max äventyr


Ämnesstartare

Macktorsken:

Alltså hur skulle du reagera om någon sa så till dig?

När min kille sa det skrattade jag bara, men om andra upplever det som cp kan jag ändra. Lite poängen med att lägga upp den här var ju för att jag ville ha feedback.. Romantik är inte min starkaste sida kanske haha [surprised]

edit

på detta mongoforum kan man tydligen inte alls ändra så grabbarna får fortsätta vara "cp".. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pheadrus:

Du är ganska mycket större än jag Max

[cheers]

Pheadrus:

Max, sluta

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pheadrus:

Är det du på din avatar ser du lite ut som jag tänkte mig en av karaktärerna [surprised] Vill du inte veta vilken? [badgrin]

[mad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CharliesName2:

Ghrr etc

Ok, jag erkänner, jag ville bara får dig att läsa så jag kunde få feedback[cute]


   
SvaraCitera

Alltså det är inte särskilt upphetsande om du bara berättar vad som händer "knullade hans rumpa sen runkade ja hans kuk sen ollade jag hans analhål". du får förmedla mer känslor lixzom "d va så varmt o skönt när hans anal omslöt min kukis att ja EXPLODERADE" typ, öh skrivandet är inte min starka sida ;D.. o skippa dialogerna dude, de tillför ju inte särskilt mycket förutom att de avbryter mitt i allt lixom, ha med någon då o då inbakad i texten.

+ har ej läst hela, bara lite random rader


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killarna är ju söta mot varandra i början, men själva sexdelen är lite grov och dem är lite för "samkörda" för att det skall kännas riktigt naturligt.

Försök att behålla den där mysfaktorn från klippan och tänk på att det skall föreställa 2 ganska orutinerade killar som inte känner varandra så bra? Även om kaxiga 15åringar kan häva ur sig lite vad som helst [wink]

Tycker bitvis att det är riktigt välskrivet, men vissa partier är inte alls lika bra.

Tänk också på att folk som inte är vana vid analsex eller liknande kanske inte förstår varför "Filip" inte tycker det är skönt att bli knullad precis efter att han kommit och kanske får intrycket att han inte vill?

Generellt lite för mycket verklighet och för lite prosa, men det kan inte vara nån större utmaning att rätta till för Phaedrus [y]


   
SvaraCitera

Pheadrus:

You people dont deserve my talent [cry]

vilken "talent"...??[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orkar inte läsa, sorry! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite overkligt att det blev såpass halt av endast försats + föreställde mig alla bakterier med oskyddat analsex. [sad]
Annars var den söt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Image

Image


   
SvaraCitera

Pheadrus:

När min kille sa det skrattade jag bara, men om andra upplever det som cp kan jag ändra.

Det blir bara så overkligt och komiskt med dom där replikerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

"d va så varmt o skönt när hans anal omslöt min kukis att ja EXPLODERADE" typ, öh skrivandet är inte min starka sida ;D.. o skippa dialogerna dude, de tillför ju inte särskilt mycket förutom att de avbryter mitt i allt lixom, ha med någon då o då inbakad i texten.

Ok, skall strukturera om lite i texten, se om det blir bättre.

Denniz92:

Försök att behålla den där mysfaktorn från klippan och tänk på att det skall föreställa 2 ganska orutinerade killar som inte känner varandra så bra?

Hmm, sant. Blir mycket skrivande här..

Blivande_japan:

vilken "talent"...??

Antar att du inte är så vad vid folk med självdistans.

isola:

Lite overkligt att det blev såpass halt av endast försats + föreställde mig alla bakterier med oskyddat analsex.

Faktum är att oskyddat analsex går ganska bra utan glidmedel, har man kondom däremot går det åt mycket glid annars blir för mycket friktion och gör ont, men jag skall nog kasta in en tub glidmedel till killarna ändå nu när jag ändå kommer skriva om ganska mycket [crazy]

isola:

Annars var den söt!

[love]


   
SvaraCitera

Pheadrus:

Ok, skall strukturera om lite i texten, se om det blir bättre.

orkar inte [cute]

Kråkslott:

Max

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pheadrus:

Ok, denna tog mig över 3 timmar att skriva så var lite snälla i kritiken.

Okej, återkommer. Vad handlar den om?


   
SvaraCitera

jag tyckte den var ganska bra 🙂 men den bjuder ju på det kända internetfenomenet att max har jättekuk....


   
SvaraCitera