Aviseringar
Rensa alla

mc förut [party] obs, lite seriös


Ämnesstartare

Cha cha! [bigsmile]

Förut när jag var på mc ([blush]) och åt en cheesebörjare ([wink])
eh
så kom det in två killar. Ganska snygga. Blonda, bling i örat osv [crazy] Tänkte: oj.
Så gick dom framtill kassan (OBS dom var kanske 17 år) fast dom köpte ingenting, dom bara snackade med dom i kassan. Fast dom lyckades flörta till sig ett sånt där colaglas [surprised]

Men det jag skulle säga var att sen när dom satte sig med sitt colaglas vid ett bord så började dom pussas osv [blush] Och då blev jag glad [smile] För jag tycker det var gulligt, och jag tycker det var fint att dom visade det öppet så [smile] Och det täkte jag ju inte direkt när dom kom in, oj dom är nog tillsammans Dold text: tänkte mer på hur snygga dom var[blush]

[smile] Och eftersom att man väl måste ha ett syfte med alla trådar, så säger jag att syftet med denna tråd är att:
Jag vill uppmana bögar att visa sin kärlek öppet för jag tycker det är jättefint [smile][love]

Cha!


   
Citera
Ämnesetiketter

Nackskott.


   
SvaraCitera

Nämen gud så gulligt[blush] vill också pussas nu[blush] blev så glad av den här tråden[blush]


   
SvaraCitera

Ska från och med nu bojkotta donken för att de ger bort gratis glas till bögar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pokémonpojk:

Nackskott.

Nej.

kebu12:

Nämen gud så gulligt[blush] vill också pussas nu[blush] blev så glad av den här tråden

Vet, det är så gulligt så man blir helt generad [blush]

Evil Conduct:

Ska från och med nu bojkotta donken för att de ger bort gratis glas till bögar

Puss[blush]

trexo0:

sweet

aa d vare [blush]


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

Gunvald:

Vet, det är så gulligt så man blir helt generad

aa, är helt [blush][blush][blush][blush] nu[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

[party]

[party][party]

kebu12:

aa, är helt [blush][blush][blush][blush] nu[blush]

aa jag med, och gissa hur jag var DÅ liksom [blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Man gör det ju inte alls till nåt märkvärdigt i och med att man skapar trådar om det, som att det vore värsta grejen att ett bögpar också pussas. Inte alls kontraproduktivt.


   
SvaraCitera

Gunvald:

aa jag med, och gissa hur jag var DÅ liksom

kan bara tänka mej att du var typ såhär[blush][blush][blush][blush][blush][blush] och bara ville vara med dom, liksom[blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Man gör det ju inte alls till nåt märkvärdigt i och med att man skapar trådar om det, som att det vore värsta grejen att ett bögpar också pussas. Inte alls kontraproduktivt.

Har aldrig sett ett bögpar (vad jag vet) så jag tyckte det var lite kul iaf [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

kan bara tänka mej att du var typ såhär[blush][blush][blush][blush][blush][blush] och bara ville vara med dom, liksom[blush][blush]

mm du tror det va[blush] nä jag var mer typ: [shake][shake]drömmer jag eller[shake] nej tydligen inte. [confused]->naaw va gulliga[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Lol, va gayigt. Tycker de kan pussas i sängkammaren eller nåt istället för på donken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Lol, va gayigt. Tycker de kan pussas i sängkammaren eller nåt istället för på donken.

Dom pussas säkert där också[cute]


   
SvaraCitera