Aviseringar
Rensa alla

Mc som tjej 16år


Ämnesstartare

Hörrni, en fråga som jag ställer mig var och varannan dag inför att jag måste bestämma mig om jag ska ta lätt motorcykel kort nu i sommar eller inte


   
Citera

Just do it


   
SvaraCitera
Haien

Kostar mycket, kan vara värt att spara till bilkörkort istället men det är upp till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo visst! Men har typ avtal me mina föräldrar att om jah inte dricker o sånt skit innan 18 så får jag det av dom:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Kostar mycket, kan vara värt att spara till bilkörkort istället men det är upp till dig.

Jo visst! Men har typ avtal me mina föräldrar att om jah inte dricker o sånt skit innan 18 så får jag det av dom:)


   
SvaraCitera

Klart du ska! Party


   
SvaraCitera

Kör på bara, inte ner i diket dock! Glatt skålande


   
SvaraCitera
Berit

Ja kör på! Önskar att jag gjorde det då. Nu är jag 21 o har varken tid eller pengar att ta kortet.
Tar du det nu så har du ett färdmedel även om du inte tar bilkörkortet när du precis fyllt 18 och du kan fortsätta att köra hoj under somrarna, billigare än att köra bil, utan att behöva gå upp till A2


   
SvaraCitera

Molly16:
Hörrni, en fråga som jag ställer mig var och varannan dag inför att jag måste bestämma mig om jag ska ta lätt motorcykel kort nu i sommar eller inte

rekommenderar det verkligen du blir säkrare bilförare sen är det ju askul med MC


   
SvaraCitera