Aviseringar
Rensa alla

McCain-supporter fejkar misshandel


Ämnesstartare

http://video.aol.com/video-detail/ashley-todd-fraud-assault-hoax-story/328324592...

Så, uppenbarligen ljög denna Ashley Todd och sade att hon blivit nedslagen, rånad, och sexuellt trakasserad av en svart man på 1.95... Och att han karvat in ett "B" för Barack i hennes ansikte innan han stack.
Det visade sig att hon fejkat alltihop, och hon kan nog inte vara särskilt smart eftersom hon karvat B'et i en spegel - spegelvänt.

Nu kan man ju tycka att hon var en korkad person men att det inte har något med McCain att göra egentligen - hon agerade ju trots allt själv. Dock så tog McCains kampanjledare det för sanning innan polisen gjort något som helst uttalande, och spred det här till hela landet. Mao så visade McCains totala ignorans för händelsens eventuella falskhet (det är inte första gången något sånt här händer i modern tid) gör honom i mina ögon medskyldig till lurendrejeriet.
Inte för att det spelar någon roll, jag kan ju inte rösta och hade röstat för Obama oavsett, men men. Vad tycker ni om händelsen? Har McCain någon skuld i det hela? Om det hade varit äkta, hade Obama haft någon skuld i det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

hahahahahahaha, pantat.
Men jag tycker inte att det där har någonting med presidentkandidaterna att göra. Jag menar, skulle det vara så att en person ristat in ett B i hennes panna så hade det inte betytt att barack ligger bakom det. Det var ju ännu mer komiskt att hon sa att det var jusst en svart man, som om det skulle vara själva Barack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XD

Tyckte väl att det var konstigt att hon hade B:et åt fel håll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Det visade sig att hon fejkat alltihop, och hon kan nog inte vara särskilt smart eftersom hon karvat B'et i en spegel - spegelvänt.

BLÅÅÅÅÅST XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked]

Republikanerna får bara inte vinna valet asså...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Det visade sig att hon fejkat alltihop, och hon kan nog inte vara särskilt smart eftersom hon karvat B'et i en spegel - spegelvänt.

Hahaha, så jävla bra. [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera