Aviseringar
Rensa alla

Mdma


Ämnesstartare

Hej!
jag känner två tog mdma med varamdrs och har en fråga. Under den tiden de var höga så blev de såklart kärleksfull och göad tills ena bestämde sig för att säga ALLT hon gillade med henne, utseendemässigt. Eftersom hon var lite dum och sa en grej om hennes utseende, inget negativt dock men hon tog det som negativt och under de två timmarna var hon ledsen och tjejen som sa det blrv såklart också det då hon menade inget dåligt. De två var små ledsna under hela resan men försökta dölja det. Nu vill hon ta igen men hon dom kommenterade inte eftersom hon är rädd att de ska må dåligf under resan. Hon har mått dåligt över vad hon sa efteråt också och det har gått lidkom 2veckor nu och hon mår fortfarande dåligt över det. Nidom är ernfarna, har ni också fått ngn ledsen under trippen och tagit samma piller och hur upplevde ni? Upplevde ni samma känsla? Är det ett hejdå till alla sorters droger nu?


   
Citera

Har aldrig mått dåligt av mdma eller mda. Inte fått någon att må dåligt heller vad jag vet.


   
SvaraCitera

Har aldrig tagit mdma


   
SvaraCitera
mdma
 mdma

vänta MINST en månad innan ni tar mdma igen, jag skulle rekommendera var tredje månad. tar ni mdma för ofta finns risken att ni permanent skadar hjärnans dopaminreceptorer. 


   
SvaraCitera

Men herregud, så farligt är det inte. Ni är amatörer som uppenbarligen inte är med rätt personer när ni tar detta. Är det extacy ni tog eller rent mdma? Spelar dock ingen roll då båda två är bankade. Kör på bara, jag har haft bara bra trippar på mdma det är mycket känslor när man tar droger speciellt mdma/extacy som är känslodroger. Men kör på ni fjortisar. Ta inte för mycket än vad ni klarar av då ni bara tagit det en gång. Skriv till mig privat så kan jag ge er mycket tips jag är väldigt erfaren❤️


   
SvaraCitera

mdma :
vänta MINST en månad innan ni tar mdma igen, jag skulle rekommendera var tredje månad. tar ni mdma för ofta finns risken att ni permanent skadar hjärnans dopaminreceptorer. 

Hmmm, är väl det smartaste att vänta mestadels är det för att känna av trippen starkare vid varje intag. Tar jag idag och sen igen nästa vecka kommer det inte vara lika kraftigt som första gången. Och såklart så skadar ju alla droger huvudet. Om du inte tänker ta några risker så ta inget!


   
SvaraCitera