Aviseringar
Rensa alla

Medan du låter din mus klicka på den här tråden-


Ämnesstartare

föreställ dig den suddiga bilden du har av din framtid som ett suddigt kort, kortet ligger till vänster om din hand.

du sitter framför din datorskärm och funderar, din hand ligger spänd på datormusen, dina ögon glider okontrollerbart åter till det suddiga kortet, ju mer du försöker att inte titta på kortet desto mer finner du känslan i magen att titta på kortet, som en magnet drar kortet ditt fokus till sig, framtiden lockar dig.
du är nyfiken på vad som egentligen finns på kortet.

Just som du lite lekfullt flyttat på kortet så att det nu ligger förunderligt åt höger om dig märker du hur den plötsligt klarnar upp.

Dina ögon sveper förbi varje pixel av kortet och den blir klarare, en förut suddig bild av vad du ville känns nu skarp, levande, den känns så mycket mer intensiv än tidigare.

Medan du förtjust och nyfiket dammar av dammet ifrån kortet kryper en varm känsla upp i dina ben, det är ett kort på dig själv som den personen du vill vara, du ser lycklig ut, små detaljer på kortet avslöjar vad du flitigt har strävat efter hela livet, i ett ögonblick ser du dig själv som en lycklig människa som endast fokuserar på vägarna hon tar och inte målet hon går mot.

Du finner dig själv framför din datorskärm med en varm sensation som sprider sig i kroppen, inte bara lycklig utan också nyfiken på vilka vägar du kommer att välja utifrån vilka vägar som passar just dig bäst, lovar du dig själv att sträva efter den dagen kortet kan bli taget på dig när du har nyfikenheten och lyckan nog att vara en förebild för personen du är idag.


   
Citera
Ämnesetiketter

jag kom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

jag kom

Och nu gick du igen :O?


   
SvaraCitera

JoElite:

Och nu gick du igen :O?

va, vare ingen sexnovell?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

va, vare ingen sexnovell?

Nej, försökte bara göra er glada..
Men om du blev kåt av den, ( vilket jag inte ens hade planerat att göra någon ) så är det helt OK för mig 🙂
haha, målet var mer att uppmuntra framtiden och den personen man blir.
Fast du kanske reagerade på nyckelorden: hand,ligger spänd, datormusen, glider, okontrollerbart, känslan i magen, lekfullt, lockar... Ah antingen det eller så jävlas du med mig xD


   
SvaraCitera

JoElite:

jävlas du med mig xD

;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

;D

Din lurifax!


   
SvaraCitera

jag orka inte läsa ;<


   
SvaraCitera

Men va.


   
SvaraCitera

min mus vill roa sig på andra vis, så tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

min mus vill roa sig på andra vis, så tyvärr.

det handlar inte om din mus för fan xD..
Skulle aldrig skrivit med det !!

Barbienele:

jag orka inte läsa ;<

Jag vet inte varför jag svarar dig, eftersom att jag inte läste vad du skrev, kanske av samma anledning att du besvarade mig utan att läsa vad jag skrev :P;


   
SvaraCitera

tips: ska du skriva textväggar, lär dig hyfsad grammatik.


   
SvaraCitera

Gillade textväggen, fick många fina bilder.


   
SvaraCitera

tyckte också textväggen hade en viss erotisk touch


   
SvaraCitera

Fattar inte. Vad är meningen?


   
SvaraCitera