Aviseringar
Rensa alla

Meddelar bup föräldrarna att man går dit?


Ämnesstartare

Meddelar dom föräldrarna om man går dit? [sad] Har lust att gå dit men vill inte att mina föräldrar ska veta något, blir så jobbigt när dom ska låtsas vara förstående. Och så börjar dom köpa grejer åt mig och förväntar mig att jag ska må jättebra pga det.


   
Citera
Ämnesstartare

du kan ju tjäna på d,gå dit och må bättre psykiskt och inkassera saker av dina föräldrar,win-win situation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

du kan ju tjäna på d,gå dit och må bättre psykiskt och inkassera saker av dina föräldrar,win-win situation.

Nä, är nog inte rätt läge nu. Min pappa är sjukt arg på mig och har skrikit på mig sen i måndags. Han har bla sagt att han ska döda min hund och att jag aldrig mer ska få något som kan räknas levande. Han blev även sur på mig för att jag var ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

. Han har bla sagt att han ska döda min hund och att jag aldrig mer ska få något som kan räknas levande.

varför :X[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

varför :X[shake]

För att den pissar inne ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Min pappa är sjukt arg på mig och har skrikit på mig sen i måndags

smörgåsbord:

Han blev även sur på mig för att jag var ledsen.

vet hur d är,därför ljuger jag om d mesta för mina föräldrar/åker knappt hem.

smörgåsbord:

börjar dom köpa grejer åt mig

smörgåsbord:

jag aldrig mer ska få något som kan räknas levande

motsägelsefullt+varför,för du inte sköter den?för då kan jag förstå d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkligen INTE!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

vet hur d är,därför ljuger jag om d mesta för mina föräldrar/åker knappt hem.

Problemet är ju att bor hemma så jag har ju i princip inget val.

Tözen:

motsägelsefullt+varför,för du inte sköter den?för då kan jag förstå d

Han tycker att jag inte tar han om dom för att jag EN gång ville äta klart innan jag släppte in hundarna [rolleyes]

Angelize:

Verkligen INTE!

säkert?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

säkert?

Ja. Om du verkligen vill vara säker så tycker jag att du ringer och frågar just dit du ska gå. Eller frågar när du kommer dit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Problemet är ju att bor hemma så jag har ju i princip inget val.

jag höll ut tills jag blev 18 och sen flytta jag hemmifrån direkt efter studenten i princip.kan du med göra.

smörgåsbord:

Han tycker att jag inte tar han om dom för att jag EN gång ville äta klart innan jag släppte in hundarna

vissa pappors humör är annorlunda,lär dig läsa av vilka dagar han kan få raseriutbrott för en sån obefintlig sak och gör helt enkelt d du borde göra dom dagarna även d är jobbigt och drygt,hjälpt mig med,även man inte alltid kan förutse för d kan bli en ¨sån tvärvändning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja. Om du verkligen vill vara säker så tycker jag att du ringer och frågar just dit du ska gå. Eller frågar när du kommer dit.

Låter bra, får göra så [y]

Tözen:

jag höll ut tills jag blev 18 och sen flytta jag hemmifrån direkt efter studenten i princip.kan du med göra.

Fast det går väl att välja att plugga i någon annan stad bara för att komma bort? Har för mig att soc kan fixa sånt.

Tözen:

vissa pappors humör är annorlunda,lär dig läsa av vilka dagar han kan få raseriutbrott för en sån obefintlig sak och gör helt enkelt d du borde göra dom dagarna även d är jobbigt och drygt,hjälpt mig med,även man inte alltid kan förutse för d kan bli en ¨sån tvärvändning.

Hur lär man sig att läsa av det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

;C


   
SvaraCitera

Det är ju bara win-win [shake]


   
SvaraCitera

Nej, de har tystnadsplikt (utom när man berättar att man vill ta sitt liv och sånt, fyfan)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Fast det går väl att välja att plugga i någon annan stad bara för att komma bort? Har för mig att soc kan fixa sånt.

inte högskola,där hjälper inte soc till,du får ta studielån.och nej,soc betalar itne massa bara för du är fjorton och vill komma hemmifrån.

smörgåsbord:

Hur lär man sig att läsa av det?

tro mig,man lär sig om man inte vill ha stryk.


   
SvaraCitera