Aviseringar
Rensa alla

MEDEL MOT FINNAR SOM FUNKAR!


Ämnesstartare

shufflemaster:

Är typ som basiron fast starkare och mycket mer effektivt.

Forskning har visat att koncentrationer på mer än 2,5 % av benzoylperoxid inte har nämnvärt bättre klinisk effekt men däremot fler biverkningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Du menar alltså att du köpte något ifrån Thailand som du sedan har smörjt in ditt ansikte med?

Frivilligt?

Thailändsk medicin ska man inte underskatta ! det är riktigt bra grejer 🙂


   
SvaraCitera

Proactive. Jag ger min själv på att det fungerar. Vet det eftersom jag själv har provat och fått riktigt feta resultat. Använd morgon och kväll de tre första månaderna. Sen slutade jag använda det oh återgick till skiten på Ica maxi. Få bort det värsta, sen kan man ta sånt billigt annat för så har man inte lika mycket.

Så yeah, Proactive.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Så yeah, Proactive.

Är inte det en yoghurt?


   
SvaraCitera
zIGGE

rosafluff:

Det finns ett jätte bra medel mot finnar på apoteket som heter Basiron och det funkar direkt! Rekommenderar det till alla

Proactiv!!!! justin bieber och katy perry gör reklam


   
SvaraCitera

antrax:

Är inte det en yoghurt?

Stava fel. [blush]

Finnborttagning:
Image

Yoghurt:
Image

TS, vil ej att du smetar in yoghurt i ansiktet. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Så yeah, Proactive.

Är en normal hudvårdsserie med lite salicylsyra i. I USA innehåller den benzoylperoxid, men det räknas som läkemedel i Sverige så de får inte ha det i på den Europeiska marknaden.


   
SvaraCitera

Hampie:

I USA innehåller den benzoylperoxid, men det räknas som läkemedel i Sverige så de får inte ha det i på den Europeiska marknaden.

Knäppt, för jag har köpt den i Sverige från ett etablerat företag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Knäppt, för jag har köpt den i Sverige från ett etablerat företag.

Ja, men då innehåller den inte benzoylperoxid. De plockar ur den ingrediensen i Europa och säljer det utan den som samma produkt.


   
SvaraCitera

Hampie:

Ja, men då innehåller den inte benzoylperoxid. De plockar ur den ingrediensen i Europa och säljer det utan den som samma produkt.

Möjligen, men det fungerar i vilket fall som helst.

Och jag är lite skeptisk till det där. Pga att det finns liknande produkter som innehåller "medicin". Istället för att förbjudas produkten, blir det klassat som ett läkemedel, inte kosmetika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Och jag är lite skeptisk till det där. Pga att det finns liknande produkter som innehåller "medicin". Istället för att förbjudas produkten, blir det klassat som ett läkemedel, inte kosmetika.

Basiron är rätt gräsligt om man jämför med vilka bezoylperoxidprodukter det finns på marknaden i USA. De har bättre egenskapr (d.v.s. de stinker inte, de lägger sig inte som en vit mjölkig hinna på huden, och framförallt har de vettiga förpackningar…).


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Yoghurt:

Haha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stioxyl är bra


   
SvaraCitera

funkar inte på mig. sjukt dåligt.


   
SvaraCitera
vafaen

Det enda rätta för mig är zinktabletter + Pentothenic Acid. Har hjälpt mig sjukt mycket, även fast jag inte hade några större problem med finnar, men rekommenderar dessa till alla.

Har köpt mina tabletter Super Zink och Pantothenic Acid på Hälsokraft, kostar sammanlagt lite under 300 kr, men det är Pantotenic Acid som är dyrt. 100 tabletter i båda burkarna. Zinktabletterna är 30 mg och de andra är 1000 mg (sjukt stora tabletter som jag hade problem att svälja till en början).
Fick finare (slätare) hy och findre finnar.

Det är klart att det tar lite tid, men det är värt att testa! [y]


   
SvaraCitera