Aviseringar
Rensa alla

MEDEL MOT FINNAR SOM FUNKAR!


Honung fungerar bäst.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Honung fungerar bäst.

Bättre än läkemedel tyckeru?


   
SvaraCitera

isola:

Bättre än läkemedel tyckeru?

Ja.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Ja.

Vilka har du testat?


   
SvaraCitera

När jag använder finnmedel så märker jag skillnad på kort sikt, men långsiktigt så får jag fler finnar (beror säkert på att huden blir torrare). Därför så slutade jag för ca. ett halvår sedan att använda finnmedel och leva med min måttliga acne, att klämma finnar är ju trots allt riktigt tillfredsställande!


   
SvaraCitera

isola:

Vilka har du testat?

Minns inte vad sånt skit heter.


   
SvaraCitera
seasaw

Postorderhoran:

äter piller

Roaccutan? Det funkar för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det provade jag och det är helt uselt! Funkade inte bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min familj har en hudterapeut som jag ringde till ang mina problem med finnar. Jag får en till två i veckan men har massa små också. Men hon sa att är man tonåring (13-19) ska man inte använda så starka medel för dom retar huden vilket gör att kroppen skapar mer finnar. Hennes förslag till mig var Dermalogica, en kräm och en wash. Det är ganska dyrt där, men det ger grymt bra resultat och är värt pengarna, och detta är bara om man har lindrigt med finnar och inte hur många som helst. Finnar tar tid att behandla men man får ha tålamod, så går allt bra. Ni tjejer och killar som har mycket finnar och använder smink, sluta med det medan  ni använder produkterna för att i smink finns det väldigt mycket kemikalier och fett vilket gör att huden blir irriterad och producerar då mer finnar!


   
SvaraCitera

Älskar när gamla trådar blir bumpade


   
SvaraCitera

Oliverzito:
Min familj har en hudterapeut som jag ringde till ang mina problem med finnar. Jag får en till två i veckan men har massa små också. Men hon sa att är man tonåring (13-19) ska man inte använda så starka medel för dom retar huden vilket gör att kroppen skapar mer finnar. Hennes förslag till mig var Dermalogica, en kräm och en wash. Det är ganska dyrt där, men det ger grymt bra resultat och är värt pengarna, och detta är bara om man har lindrigt med finnar och inte hur många som helst. Finnar tar tid att behandla men man får ha tålamod, så går allt bra. Ni tjejer och killar som har mycket finnar och använder smink, sluta med det medan  ni använder produkterna för att i smink finns det väldigt mycket kemikalier och fett vilket gör att huden blir irriterad och producerar då mer finnar!

Det beror helt på hur ens hudproblem ser ut. Hudterapeuter är säkert bra men har man acne så ska man be att få en remiss till en hudläkare.


   
SvaraCitera