Aviseringar
Rensa alla

Media som handlar om UM


Roslagsvatten AB:

låttiteln säger väl allt:

trodde inte du diggade vänsterdravel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

trodde inte du diggade vänsterdravel

love antell har öppet sagt att dom inte stödjer nån ideologi då alla partier ändå håller på med hjärntvätt osv. FV sjunger dock mkt om realism, något jag uppskattar och värderar högt i dess kulturella värde.


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

love antell har öppet sagt att dom inte stödjer nån ideologi då alla partier ändå håller på med hjärntvätt osv. FV sjunger dock mkt om realism, något jag uppskattar och värderar högt i dess kulturella värde.

okej, lyssnar inte på dem för finner de inte särskillt tilltalande, men det lilla jag trodde mig ha uppfatattat var att de var vänsterorienterade. fast tydligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

fast tydligen inte.

bra musik är bra musik, tkr inte att man ska känna sig bunden till sin ideologi om man finner något attraktivt. [y]


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

bra musik är bra musik, tkr inte att man ska känna sig bunden till sin ideologi om man finner något attraktivt. [y]

du har: rätt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

du har: rätt. [smile]

Yup, därför jag lyssnar på Ultima Thule, Svensk Ungdom och Skrewdriver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har för mig att någon överviktig fd idoldeltagare tog illa upp av någon hat-tråd om henne här., sen stod det i någon tidning lr ngt.

McLuver:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har för mig att någon överviktig fd idoldeltagare tog illa upp av någon hat-tråd om henne här., sen stod det i någon tidning lr ngt.

det var ju loulou, trådar om ett eventuellt för fet för idol och orsak till världshungern.

OnT:
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

det var ju loulou, trådar om ett eventuellt för fet för idol och orsak till världshungern.

det var det ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bild från Little big planet på ps3; Lampan och Forcella är med på en av banorna.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Forcella:

[party]

bild.jpg


   
SvaraCitera

variabel:

Bild från Little big planet på ps3; Lampan och Forcella är med på en av banorna.

Jag fattar inte bilden, behöver förklaring. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Brightside håller med mig om att det är media!

Mr Brightside:

.

DSC01047.JPG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu undrar ni vad kärleken väntar har med um att göra. Då säger jag bara att det finns hur många UM-par som helst...


   
SvaraCitera

Minns att jag såg ett reportage om språkresor och hur ungdomarna endast åker på dessa för alkohol och dylikt. Man visade då poster från UM där folk hade skrivit om hur lätt det var att få tag på alkohol, att språkresor handlade om att festa och liknande. Minns inte vilken kanal eller vilket program.


   
SvaraCitera