Aviseringar
Rensa alla

medicin


Ämnesstartare

just nu äter jag otroligt mycket medicin, så pass att jag ibland undrar om det räcker för ett självmord (vilket det inte gör), klockan åtta är det sju tabletter mot ångest, oro, psykosproblematik och depression, klockan tolv en lugnande, klockan två ångestdämpande och stämningsstabiliserande, klockan fyra en lugnande och klockan åtta fem tabletter mot oro och psykosprob. och för att hjälpa mig att somna. känner själv att dagarna är som en dimma av allt lugnande, har någon här erfarenhet av lyrica, seroquel, sertralin, nozinan eller lergigan?

Jag vill veta om någon vet vad man kan göra istället för att knapra tabletter hela dagarna?


   
Citera
Ämnesstartare

sertralin, nozinan och lergigan har jag haft

Träna, ta raska promenader varje dag, det hjälpte mig en liten bit på vägen från ångest Och oro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chockroosa:

Träna, ta raska promenader varje dag, det hjälpte mig en liten bit på vägen från ångest Och oro

höll på och tränade för någon månad sen men sen har det varit dåligt med det, får se till att komma igång igen ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gud vad jobbigt. kan du inte prata med din läkare och fråga lite och säga att du inte vill äta en massa medicin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yoga


   
SvaraCitera