Aviseringar
Rensa alla

medlemmar med Skapade trådar= 0 och Postade inlägg= 0??


Gifted

Jag minns att jag inte skrev mkt första halvåret på um (fast, då var det inte ungdomar.se)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är sådana som skickar PM till alla tjejer de ser och frågar "hej, kåt? msn?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget konstigt med att lurka... Eller ja, att lurka på UM är väl rätt fail, men lurkande i allmänhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Tror man måste vara medlem för att få söka på forumet, faktiskt. 😀

Rly? ah men då finns det ju åtminstone en liten poäng med att vara medlem, men hur ofta söker man i forumet egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

men hur ofta söker man i forumet egentligen?

Tyvärr inte lika ofta som man borde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

"En dag. En dag ska jag vara lika stark och våga skriva."

Då kom den dagen jag inte trodde fanns.
Den satte verkligen forumet ur balans![crazy][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liksom CHATTEN och BLOGGEN kanske?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utlänning:

Tyvärr inte lika ofta som man borde.

True! Många trådar som skapas som redan finns osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Har dom en massa skickade pm så är det inte så svårt att förstå vad dom är ute efter[wink]

haha men dessa lurkare brukar inte ha några skickade PM heller, och inga vänner med för den delen. Är dom här för att skicka lite "vill du seksa"-pm:s så kan man ju förstå haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Konstigt nog så finns det jättemånga som "lurkar" på forum. Har inte förstått mig på det där, men men.

Säkert samma personer, lr nära besläktade med människorna som satt och lurkade på heta -linjen en gång i tiden haha


   
SvaraCitera

Jag är lurker av naturen, dvs jag tycker om att läsa men tycker oftast inte att jag har så mycket att tillföra. Dessutom har ju um en historia av en sorts "främlingsfientlighet" mot nya användare, och tenderar att trycka ned dessa ganska mycket vilket kan späda på osäkerheten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man kan inte använda sökfunktionen i forumet utan medlemsskap.


   
SvaraCitera

Mitt första inlägg! Jag är ny här, men van vid att "lurka" rätt mycket på forum och ska förklara varför:

1. Dåligt självförtroende; måste fila på formuleringarna jättelänge innan jag vågar posta. Det blir tidskrävande och psykiskt påfrestande att skriva inlägg.

2. Jag har dålig erfarenhet av att skriva på forum, ofta utsätts man för elaka personer eller ibland för idioter som man mår illa av att diskutera med.

3. svårt att ta sig tid.

Att ha ett konto är det första steget, det ger en viss kick tycker jag. Det är bra att veta att man KAN svara om man läser något som man bara MÅSTE svara på. Min erfarenhet är att det tar ett tag innan man känner för att skriva när man kommer till ett nytt ställe, man vill börja med att känna på atmosfären, läsa reglerna och "spana in" lite folk.

Om ni har tips på hur man ska bli bättre på att skriva på forum så kan ni ju komma med dem! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kan ju sitta och göra obscena saker till fotoalbum? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Vad är det för skummaa människor egentligen? Varför är dom överhuvudtaget medlemmar?

FBI, but don't tell anyone [blush]


   
SvaraCitera