Aviseringar
Rensa alla

Medverka i porrfilm eller inte?!


Ämnesstartare

Har fått ett erbjudande av en kompis kompis kompis typ om att medverka i något som kan liknas vid porrfilm.
Skillnaden är att jag inte kommer ha någon motspelare om man säger så. Det är alltså helt på egen hand framför en kamera.

Ansiktet kommer inte heller finnas med i bild.
Kameran kommer vara placerad 30 cm från musen och man ska onanera tills man får orgasm.
Hela filmen går ut på amatörer/close up-typ.
Alltså att man får se riktigt ingående när en tjej smeker sig själv utan att betraktaren har en aning om hur tjejen ser ut osv.

Jag får resan betald plus 2000 kr för drygt 90 minuters arbete eller vad man ska kalla det.
Känns frestande eftersom jag inte kommer visa något annat än närbild på musen. Det samtidigt som jag behöver cash känns lockande.

Hur skulle du gjort?


   
Citera
Ämnesetiketter

Tindis:

inte


   
SvaraCitera

Don't [n]


   
SvaraCitera

Rätt lite betalt. Kläm han på mer.


   
SvaraCitera

Tindis:

Hur skulle du gjort?

Nu är det här ditt beslut, inte mitt. [tired]


   
SvaraCitera

Jag skulle inte ha gjort det. Får i och för sig inte en så saftig lön på något av de jobben jag har. Men skulle ändå hellre ta ett 7-timmars nattskift två gånger för att få ihop 2000 kr.


   
SvaraCitera
Åtta

Känns det värt 2000 så, sure.


   
SvaraCitera

Kolla upp hur seriös denna människa är, och ta någon med dig som kan vänta utanför om du bestämmer dig för att åka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Betalt för att onna. Fyfan vilken räkmacka! Tänk om man fick det, då hade man varit miljardär.


   
SvaraCitera

Hade jag haft en mus hade jag inte gjort det.


   
SvaraCitera

gör det


   
SvaraCitera

Jag ger dig 4000 om du kommer hem till mig istället, och jag får filma.


   
SvaraCitera
Correh

Blivande_japan:

inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pruta till dig en tusing till


   
SvaraCitera

Värt tbh [y] men

isola:

Kolla upp hur seriös denna människa är, och ta någon med dig som kan vänta utanför om du bestämmer dig för att åka.


   
SvaraCitera