Aviseringar
Rensa alla

Melodifestivalen!


Ämnesstartare

anonyym:

jag tror den har en chans att vinna. varför inte liksom? alla låtar från dom andra länderna låter ju typ likadant. sverige har nog bara ett FÅTAL ggr skickat en så bra låt som denna.

För att när hon sjunger verserna så låter det ju inte bra. Man förstår knappt vad hon sjunger. Det är bara show allting och ingen känsla överhuvudtaget. Visst det är schlager och det ska vara show men det måste finnas känsla också.


   
SvaraCitera

Sandrasannanas:

Jag tycker helt klart att HEAT borde vunnit med sin 1000 miles låt. Den hade allt

Njae, inte direkt en av deras bättre låtar... Men dom är ju trevliga att titta på. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Sandrasannanas:

Men la voix har inte en enda chans att vinna över huvudtaget.

Hur vet du det?


   
SvaraCitera

JejeX:

Mycket bättre än Caroline af Ugglas.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska väl vara glad att inte Ugglan vann [crazy] Men hade helst sett Måns eller EMD som vinnare [smile]


   
SvaraCitera

Sandrasannanas:

För att när hon sjunger verserna så låter det ju inte bra. Man förstår knappt vad hon sjunger. Det är bara show allting och ingen känsla överhuvudtaget. Visst det är schlager och det ska vara show men det måste finnas känsla också.

aja alla tycker olika. jag tycker iaf är show är grymt bra. tkr de va känsla.


   
SvaraCitera

alcazar skulle vunnit
!


   
SvaraCitera
kachin

fyfasiken vad glad jag är som inte sett på den skiten i år [party][bigsmile][cool][bigcheers][smile][cute][y]


   
SvaraCitera

kachin:

fyfasiken vad glad jag är som inte sett på den skiten i år [party][bigsmile][cool][bigcheers][smile][cute][y]

Jag tyckte det var mysigare i år just för att det inte var så stressigt som det brukar vara med artisterna som är med. Det stressiga momentet i år var Petra Mede.


   
SvaraCitera

Sandrasannanas:

en hade allt,

Simpla riff, efterbliven lyrik och bögig sångare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandrasannanas:

Någon som tycker samma/ eller har en annan åsikt?

Sjukt synd att man inte kunde rösta på tingeling [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viveleroi:

Simpla riff, efterbliven lyrik och bögig sångare?

Vanliga riff behöver inte vara något dåligt. Titta på alla de gamla låtarna (t.ex. Elvis och AC/DC) de har inte så svåra låtar och samma texter om och om igen och de är ännu populära låtar och är klassiker. Det är såna låtar som fastnar, och som är bra. Allting behöver inte vara så komlicerat. OCh vad spelar det för roll hur sångaren är? Spela roll om han är "bögig", det är väl ändå musiken man lyssnar på?!


   
SvaraCitera

Sandrasannanas:

Titta på alla de gamla låtarna (t.ex. Elvis och AC/DC) de har inte så svåra låtar och samma texter om och om igen och de är ännu populära låtar och är klassiker. Det är såna låtar som fastnar, och som är bra. Allting behöver inte vara så komlicerat.

Ursäkta? Jämförde du precis H.E.A.T med AC/DC? Där tappade du alla mandat att någonsin uttala dig om musik igen.


   
SvaraCitera

niljon:

Sjukt synd att man inte kunde rösta på tingeling

HAHA ja det har varit bästa grejen i ALLA tävlingar. 😀


   
SvaraCitera

Sandrasannanas:

att HEAT borde vunnit

Såg dem spela på ett skabbigt numera nedlagt ölhak i Upplands Väsby. Peter Stormare var där, skitfull och upp på sen och sjöng. yeah.


   
SvaraCitera