Aviseringar
Rensa alla

Melodifestivalen riggad?


Ämnesstartare

På Flashback säger många att melodifestivalen var riggad att fel låt vann. Många säger att dem skickade sms om att dem smsade in Ranelid och fick bekräftelse sms bara någon timme efter att Loreen vann. Och sedan säger dem att fel person vann, att hon inte kan representera Sverige pga hennes etnicitet och ras. Dem gjorde det till en rasfråga. Vad anser ni?

Tack för svar!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Visar detta mer att flashback är väldigt konstigt forum? :p


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni kan ta bort min tråd... verkar onödig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gjorde tråden endast för att få veta vad era synpunkter är på detta fallet, men när jag själv läser den här tråden märker jag hur sjuka vissa människor på de forumet är och hur löjlig denna tråd är. Förlåt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha


   
SvaraCitera
Tyrael

Anura:

Ni kan ta bort min tråd... verkar onödig

Du är onödig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt språk är helt fuckat, vad fan menar du egentligen? Ditt ordval är ett mysterium.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

varför skulle melodifestivalen vara riggad? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha att du ens orkade kolla igenom den tråden. Posttätheten var enorm.

Själv försökte jag rösta på ett och samma alternativ hela sex gånger, utan att det gick fram (bekräftelse)

Det jag blev mest arg över var att halva vår röstmakt skickades ut till övriga europas länder. Meningen är att vi ska rösta fram vårt bidrag som ska representera VÅRT land, oavsett konsekvens.

Och nej, hon vann inte för att hon var svart utan för att hon var helt enkelt bäst. Hoppas hon kan få till en bättre scenkoreografi innan hon ESC också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan rigga alla typer av omröstningar, vad är det som skulle vara så konstigt med det [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

/care


   
SvaraCitera