Aviseringar
Rensa alla

men HALLÅ! dom är inte alls naziungar


Ämnesstartare

Ville bara rätta till det här som blev så fel i storchens (sorry om jag stava fel) tråd angående ungdomarna som var i tv4 imorse. Såg kilppet alldeles nyss och så länge inte tv4 själva har klippt bort dom politiksa delarna.(om det någonsin fanns några vill säga)Så handlar det här om att dom vill stödja sin vän som fått cancer. 

Dom säger varken araber eller judar i det här klippet och dessutom tänk efter lite all ny som sa att dom var nazister. Vi lever i 2014 och dom gick i 9 och ska vara med i direktsänd tv. Det är väll klart man klär upp sig då liksom. Sen kan jag hålla med om att dom hade liknande kläder som dom som brukar vara typiska för unga nazister men jag tror dock mer på att dom vill se trendiga och snygga ut( inte för jag kan något om sånt;P )

som bevis har jag snokat fram klippet direkt från tv4´s hemsida. Om detta inte stämmer som jag skrivit nu så kan ju någon leta fram ett klipp som bevisar motsatsen.

http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/kompisarna-rakade-sina-huvuden-i-solidaritet-2526311


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

SORRY, skrev lite fel, TRÅDSTATREN VAR jacob97


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi visste att han trollade xd 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Vi visste att han trollade xd 

jo men vissa andra verkade ju inte fatta det XD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babyangel97:

jo men vissa andra verkade ju inte fatta det XD 

Ganska tydligt att killen skämtade, alternativet är väl annars att han är mycket korkad, i vilket fall som helst tyckte jag att det var väldigt kul. Bara tanken på att TV4 skulle bjuda in 20 högstadie-skinheads som fick stå som ett gäng apor i bur i morgon tv liksom..


   
SvaraCitera