Aviseringar
Rensa alla

men vafan :@


Ämnesstartare

förut stod det att jag hade typ 8-9 citeringar! men nu helt plötsligt är det bara 2![mad] utan att jag kollat på de andra, misstänker att detta är för att resten av dem var i trådar som varit inaktiva ett tag, och där det var ganska länge jag blev citerad, men visste att ingen skrivit något vettigt i dom så jag valde att inte klicka på dom för jag gillar när det står att jag har mycket citeringar[sad] och så bara försvann dom! : @

men till vilken nytta har um denna funktionen? tycker bara det är jobbigt 🙁 ser ofta trådar med bara svart pratbubbla bredvid istället för ett grönt plus, trots att jag svarat i den. blir liksom "ofta jag inte har svarat i denna tråden" så går jag in och kollar, så har jag gjort det ändå[sad]

tycker att detta är jobbigt och att ni ska ta bort det, blev dessutom ledsen när alla mina citeringar försvann[sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

och förlåt för att jag skriver oförståeligt men är väldigt övertrött och inte så klartänkande[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Um tar bort dem efter ett ag automatiskt. om de ej blir tittade på.
hade 10 citeringar ett tag men orkade ej titta på dem utan bara lurkade runt i forumet och en dag POFF var de borta. lika bra så!

ösnkr jag tittat på dem nu. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

ösnkr jag tittat på dem nu. [sad]

och det hade du kunnat om inte um hade haft elakt grej :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

och det hade du kunnat om inte um hade haft elakt grej :C

å andra sidan så är det ganska skönt för typ jag blir citetrad 400-500 gånger par dag i alla trådar för alla ba älllllskar mig. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förstår dig [sad][sad]


   
SvaraCitera

[crazy]
kanskje för att du ätrer s¨å mycket fett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Luna Lovegood:

kanskje för att du ätrer s¨å mycket fett

[crazy]


   
SvaraCitera