Aviseringar
Rensa alla

Menade hon något?


dwadw
Ämnesstartare

Jag börjar känna mig rätt dum, någon tjej skickade en snap med något filter där det stod "you're cute" men jag blev osäker om hon menade något eller om hon bara använde filtret för att det är ett filter liksom.

Så jag svarade bara med en vanlig snap utan att säga något. Därefter skickade hon "hot hot hot" eller något liknande. Och där också svarade jag med en vanlig snap och inget annat. Nu har hon ignorerat mig i 7 timmar hahah.

Inte för att jag bryr mig så mycket egentligen eftersom vi inte ens känner varandra och vi bor allt för långt borta ifrån varandra så hade inte spelat någon stor roll men vill bara veta om hon menade något. Vad tror ni lmao?


   
Citera
Ämnesetiketter

hon menade absolut något, hitta ett liknande filter och skicka tbx omedelbart!


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

Donkeking:
hon menade absolut något, hitta ett liknande filter och skicka tbx omedelbart!

äsch känns lite awkward och skicka något sånt randomly nu. 


   
SvaraCitera

dwadw:

äsch känns lite awkward och skicka något sånt randomly nu. 

Tycker inte jag hahah men mitt mellan namn är random så du ksk har rätt, men tycker att det är viktigt att du skickar nåt liknande tbx så fort hon skickar en snap på sitt ansikte eller nåt. alla behöver lite bekräftelse ibland


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

Donkeking:

Tycker inte jag hahah men mitt mellan namn är random så du ksk har rätt, men tycker att det är viktigt att du skickar nåt liknande tbx så fort hon skickar en snap på sitt ansikte eller nåt. alla behöver lite bekräftelse ibland

Har du nog rätt i men jag är så jävla osäker. Har inte varit social på flera år så vet knappt vad jag borde göra. Kan inte ens tänka mig hur många andra killar det kanske finns som skickar liknande till henne så det jag skickar kanske inte ens spelar någon roll alls.


   
SvaraCitera

dwadw:

Har du nog rätt i men jag är så jävla osäker. Har inte varit social på flera år så vet knappt vad jag borde göra. Kan inte ens tänka mig hur många andra killar det kanske finns som skickar liknande till henne så det jag skickar kanske inte ens spelar någon roll alls.

Älskling lilla! det är inte värt att vara osäker i detta tillfälle! hon bor inte nära dig så vad skulle kunna hända?! tänk efter, går verkligen världen under om du bara blir en i mängden? äre inte värt att testa och se vad som händer? hon ksk crushar på dig!


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

Donkeking:

Älskling lilla! det är inte värt att vara osäker i detta tillfälle! hon bor inte nära dig så vad skulle kunna hända?! tänk efter, går verkligen världen under om du bara blir en i mängden? äre inte värt att testa och se vad som händer? hon ksk crushar på dig!

Haha aja får väl se vad som händer.


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

Donkeking:

Älskling lilla! det är inte värt att vara osäker i detta tillfälle! hon bor inte nära dig så vad skulle kunna hända?! tänk efter, går verkligen världen under om du bara blir en i mängden? äre inte värt att testa och se vad som händer? hon ksk crushar på dig!

Det var inte mycket som hände lol, hon bara log/flinade.


   
SvaraCitera

dwadw:

Det var inte mycket som hände lol, hon bara log/flinade.

låter ju bra haha 


   
SvaraCitera

Verkar som hon flörtar med dig, flörta tillbaka!


   
SvaraCitera
dwadw
Ämnesstartare

ShittyPants:
Verkar som hon flörtar med dig, flörta tillbaka!

haha aa, synd att man är för trög för att fatta nått innan.


   
SvaraCitera

dwadw:

haha aa, synd att man är för trög för att fatta nått innan.

Det är inte försent!
Bra att leka lite svår ibland


   
SvaraCitera

Kan va så att hon är full


   
SvaraCitera
Nerium

widediaper:
Kan va så att hon är full

Haha, klassiker...


   
SvaraCitera

Donkeking:

Älskling lilla! det är inte värt att vara osäker i detta tillfälle! hon bor inte nära dig så vad skulle kunna hända?! tänk efter, går verkligen världen under om du bara blir en i mängden? äre inte värt att testa och se vad som händer? hon ksk crushar på dig!

Damn, du borde ta betalt för detta ju. Kan inte du dyka upp och pepp talka mig såhär vid alla mina beslut.


   
SvaraCitera