Aviseringar
Rensa alla

Meningen med livet


Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äta godis, träna bort det, bra jobb, klara skolan, knulla, festivala, skoja till vardagen, romantik, bus, långt lekande hår och kärlek.

Ett liv jag inte tackar nej till.


   
SvaraCitera

Supa, slåss och knulla [y]


   
SvaraCitera

HurricaneBernt:

Supa, slåss och knulla

Hur roligt blir det i längden? Att supa gör att hjärnceller försvinner som aldrig kan komma tillbaka, ens hälsa förstörs och att slåss hjälper väl ingen människa? Det gör ju bara ont och leder ingenstans; som sagt "man löser inget med våld".. Okey, knulla är ju trevligt men kasnke inte hela tiden XP


   
SvaraCitera

Sandrasannanas:

Hur roligt blir det i längden? Att supa gör att hjärnceller försvinner som aldrig kan komma tillbaka, ens hälsa förstörs och att slåss hjälper väl ingen människa? Det gör ju bara ont och leder ingenstans; som sagt "man löser inget med våld".. Okey, knulla är ju trevligt men kasnke inte hela tiden XP

Det är inte bra att ta allting för seriöst heller


   
SvaraCitera

HurricaneBernt:

Det är inte bra att ta allting för seriöst heller

Haha nej det är de inte. Jag är egentligen inte så seriös person men jag har mina stunder. Som nu t.ex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HurricaneBernt:

Supa, slåss och knulla

supa och slåss är dåligt
men synd att jag ännu är oskuld[sad]


   
SvaraCitera

Mattias94:

supa och slåss är dåligt
men synd att jag ännu är oskuld

Men du är ju itne så gammal än, du behöver inte ha någon brådska att bli av med oskulden. Du hittar rätt person ska du se 😉


   
SvaraCitera

Sandrasannanas:

Haha nej det är de inte. Jag är egentligen inte så seriös person men jag har mina stunder. Som nu t.ex.

Jag är aldrig seriös så orka ta det jag skrev seriöst

Mattias94:

supa och slåss är dåligt
men synd att jag ännu är oskuld

Nej det är det inte.
och du är 14 [zzz]


   
SvaraCitera

HurricaneBernt:

Jag är aldrig seriös så orka ta det jag skrev seriöst

Haha okey 😛 men hur skulle jag veta att du aldrig är seriös? XP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sandrasannanas:

Men du är ju itne så gammal än, du behöver inte ha någon brådska att bli av med oskulden. Du hittar rätt person ska du se 😉

hehe jag har satt upp det som nyårslöfte att försöka hitta nån:D


   
SvaraCitera

Sandrasannanas:

Haha okey 😛 men hur skulle jag veta att du aldrig är seriös? XP

Hur kan man ta ett sådant inlägg seriöst?


   
SvaraCitera

Mattias94:

hehe jag har satt upp det som nyårslöfte att försöka hitta nån:D

Okey, men stressa inte fram något förhållande bara för att du vill hitta någon. Man ska inte nöja sig med vem som helst bara för att man inte vill vara singel mer utan man ska hitta en person som man verkligen gillar och kan tänka sig att tillbringa en stor del av sitt liv tillsammans med 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orkar inte bry mig om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Groda.


   
SvaraCitera