Aviseringar
Rensa alla

Meningen med livet


äta en MASSA godis och leka i ett hav bland rosa kuddar och lyssna på gnäggandet från en enhörning [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att meningen med livet är att fundera och filosofera kring den jävla frågan tills vi dör.

klåparen:

äta en MASSA godis och leka i ett hav bland rosa kuddar och lyssna på gnäggandet från en enhörning

Hej, leker du fortfarande med Barbie & Ken?


   
SvaraCitera

det finns ingen mening med livet, vilket gör att allting så meningslöst, men det är ju ändå ett liv, så man får väl göra det bästa av situationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

42

FEL!

42 = svaret på den yttersta frågan om livet, universum och allting, ifall det betyder att svaret på livet är 42/3 eller inte vet jag inte.

you've just been out-nerded [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

you've just been out-nerded

DO'H


   
SvaraCitera

Renesmee:

Hej, leker du fortfarande med Barbie & Ken?

Klart jag jag gör [sad]


   
SvaraCitera

Olika beroende på perspektiv. 🙂
Att leva livet?
Att finna meningen med livet?
Att föröka sig?
osv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livet är en resa. Dvs, man reser jämt och ständigt. Där har vi meningen med livet, resan.
Och framförallt att utvecklas. m.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klåparen:

äta en MASSA godis och leka i ett hav bland rosa kuddar och lyssna på gnäggandet från en enhörning [cute]

.... Röka hasch?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I'll tell you the meaning of life, it's not to live but to die.


   
SvaraCitera

Jag tror att det finns en mening med livet, varför skulle vi annars finnas?? Så jag tror att alla människor får en uppgift i livet, vare sig de är bra eller dåliga. En alkholist t.ex. visar för alla de andra hur man inte ska göra den vägen medan en forskare visar att ingenting är omöjligt. Sen när alla människor har utfört sin uppgift så kommer jorden i något slags skede, slut destinationen liksom.

Och nej, jag är inte religiös åt något håll. Simpel tro bara.


   
SvaraCitera

mening: äta röka knulla


   
SvaraCitera

Stinky_alex:

Röka hasch?

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheresJ:

Jag tror att det finns en mening med livet, varför skulle vi annars finnas??

lol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att bli kristen. [blush]


   
SvaraCitera