Aviseringar
Rensa alla

Meningen med livet?


Ämnesstartare

42


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spökplumpen:

det bästa svaret just nu är "vet inte"

+1


   
SvaraCitera

Vad är meningen med att försöka hitta en mening?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vrf skriver alla 42? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edward Cullen:

vrf skriver alla 42? xD

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

.

suck, det är inte precis almänbildning att man hört talas om det och dessutom var det ett riktigt dåligt skämt [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edward Cullen:

suck, det är inte precis almänbildning att man hört talas om det och dessutom var det ett riktigt dåligt skämt [rolleyes]

Grejen är den att du kunde kollat upp det på google istället för att fråga i tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar alla såna här skabbiga trådar.


   
SvaraCitera

Edward Cullen:

suck, det är inte precis almänbildning att man hört talas om det

Eh, jo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edward Cullen:

det är inte precis almänbildning att man hört talas om det

Jo, det är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att vi tror att det finns en mening med livet är att vi förgyllt människan. Vi tror människan, som någon redan sagt här i tråden, är speciell. Människan är bara ett ända stort misslyckande. Se på alla arter och djur som lever på joden. Ingen kan mäta sig med människans intelligens. Ingen alls. Människan är ett felsteg i evolutionen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar dig för att du är en sån jävla klyschig pseudointellektuell femtonåring som tror att de kommit på något revolutionerande så fort de lyckats formulera något som låter halvbra (och som alla andra redan hört förut).


   
SvaraCitera

Nuppineula:

OF 5: 42

42


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag hatar dig för att du är en sån jävla klyschig pseudointellektuell femtonåring som tror att de kommit på något revolutionerande så fort de lyckats formulera något som låter halvbra (och som alla andra redan hört förut).

om du menar mig så gör det inget, en mer männsika som hatar mig.... Tja vem bryr sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlasticNeon:

om du menar mig så gör det inget, en mer männsika som hatar mig.... Tja vem bryr sig?

Nej. Hon menade nog trådskaparen. [blush]


   
SvaraCitera