Aviseringar
Rensa alla

meningen med sfinktrar?


b1son
Ämnesstartare

asså varför va d bra ur 1 evolutionär synvinkel att kunna hålla urinen och skiten inne? seriöst, fattar ej. har d med sexuellt umgänge att göra eller?!


   
Citera
reben

e ju ganska praktiskt


   
SvaraCitera
b1son
Ämnesstartare

men varför?!?!?! varför e d praktikst om man ej har kläder o sånt ändå=


   
SvaraCitera

skit inte där du äter osv 


   
SvaraCitera
b1son
Ämnesstartare

koalan:
skit inte där du äter osv 

ah d e fan smart ändå ganska mkt bakterier i skiten


   
SvaraCitera
b1son
Ämnesstartare

o man kanske ej vill ha en massa bajs längs benet om man har nåt skabbit sår där


   
SvaraCitera

Förmågan att kunna kontrollera piss och bajs är väl kanske den kroppsfunktion jag värderar högst.


   
SvaraCitera

bästa tråden på länge


   
SvaraCitera
b1son
Ämnesstartare

dazed:
Förmågan att kunna kontrollera piss och bajs är väl kanske den kroppsfunktion jag värderar högst.

men varFÖR?


   
SvaraCitera

böghög:

men varFÖR?

Finns en mängd sociala sammanhang så väl som arbetsmoment  då det är nice att inte ha större kvantiteter av  bajs som kletar ut sig.


   
SvaraCitera
b1son
Ämnesstartare

dazed:

Finns en mängd sociala sammanhang så väl som arbetsmoment  då det är nice att inte ha större kvantiteter av  bajs som kletar ut sig.

alltså hade vi inte sfinktrar förrän vi började bygga saker o sånt menar du


   
SvaraCitera

böghög:

alltså hade vi inte sfinktrar förrän vi började bygga saker o sånt menar du

Vi hade kanske andra saker som var arbetsmoment då, "jag måste springa och gömma mig för den ilskna vargjäveln som jagar oss det vore schysst att inte lämna ett spår av fekalier efter sig"


   
SvaraCitera
b1son
Ämnesstartare

dazed:

Vi hade kanske andra saker som var arbetsmoment då, "jag måste springa och gömma mig för den ilskna vargjäveln som jagar oss det vore schysst att inte lämna ett spår av fekalier efter sig"

AHHH spårning!!! där satt den


   
SvaraCitera

hygien o sekretess, ja det är nog svaret


   
SvaraCitera
b1son
Ämnesstartare

så kan man koppla deta till analsex på nåt sätt tkr man d e sexig tatt kunna bli spårad för att man har bajs på kuken. alltså e d en fetish kanske.


   
SvaraCitera