Aviseringar
Rensa alla

Mens.


Ämnesstartare

Hejheeej. Imorgon på måndag ska min klass gå och bada och min bästa vän har mens och jag sa till henne att hon inte kunde bada för att hon har mens. Men hon sa att det inte kommer rinna. Jag vet att det inte rinner när man badar men hon kommer ju gå upp hela tiden och hoppa så de kommer ju rinna så fort hon går upp ur bassängen. Hon ville först låna en tampong från mig men hon kom inte till mig o tog. Vad ska jag göra? Hon lyssnar inte på mig? Jag vill inte att hon ska skämma ut sig för hela 7an:( det kommer bli blodbad i bassängen haha..  


   
Citera
Ämnesetiketter

det är hennes val till att börja med, du kan inte hindra henne. Dessutom är det inte säkert att det kommer att rinna, beror ju lite på hur mycket hon blöder och var hon är i mensveckan (alltså om det är första, andra tredje eller fjärde dan osv). 


   
SvaraCitera

vilken korkade unge, det kommer rinna även i vatten. helt fri kommer hon inte vara


   
SvaraCitera

det är hennes val, du har varnat henne och sen så är det upp till henne, 
annars säger du bara '' jaja ditt val, du kommer dock skämma ut dig rejält! för det kommer komma blod i både bassängen och utanför'' 
jag skulle sagt så iaf 🙂 


   
SvaraCitera