Aviseringar
Rensa alla

mens första gången ! [bigsmile]


Ämnesstartare

hur gammal var du när du fick din mens ?
och vad hände då , hur märkte du det ?

jag kommer ihåg när jag fick det, typ 12 år, hade vita byxor och var hos en kompis. så skulle vi precis gå ut för vi skulle åka till några, och då märkte jag att jag var helt röd där bak! [shake] inte så roligt haha. tur att det kom när jag var hos henne och inte när jag var hos folket iaf.

fast finns säkert de som varit med om värre? 😮


   
Citera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

hur gammal var du när du fick din mens ?

Det var på sommarlovet mellan 5an och 6an så jag var väl 12år.

xKiTTiEHx:

och vad hände då , hur märkte du det ?

Det var på morgonen och då skulle jag byta om till bikini och då märkte jag att det var blod i trosorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för en sån här tråd finns det ju inte[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en junimorgon -98, ack, jag minns det så väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

hur gammal var du när du fick din mens ?

13 år och 2 månader. [smile] Haha.

xKiTTiEHx:

och vad hände då , hur märkte du det ?

Satt på toa, skulle pissa, märkte när jag torkade mig att det var lite blod på pappret. Jag fick inte panik eller nåt (som typ morsan fick..) Satte bara på mig en binda, like nothing ever happend! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fick den dagen innan jag skulle fylla 14 år.
min mamma skulle besöka sin kompis så hon tvinga mej att följa med[tired]. jag sa att jag hade lite ont i magen fast hon ba Neeej neej nu hittar du på allt...jag vet det...försök inte lura mej. aa så jag gav mej tillslut och följde med. som vanligt satt jag där helt fucking uttråkad[tired] fast det e kul att lyssna på när mammorna pratar med varandra AAHH SÅG DU LIXOM VAD HON HADE PÅ SIG? FYFAN.....och sånt skit ni vet mammor!! anyway jag gick på toa och så märkte jag att jag hade fått min mens. Så jag gick och VISKADE det till min mamma, och hon ba MEEN LILLA GUMMAN HAR DU FÅTT DIN MENS? ÅHH VA GLAAD JAG BLIR SÖTNOS. hon sa det fan högt så alla hörde. alla satt där ju, deras SUPERHETA 16 åriga son hörde också[cry][cry] fyfaaaan vad jag hatade min mamma den stunden.


   
SvaraCitera
blum
 blum

dagen innan jag fyllde 13, heh. märkte det antagligen på blodfläcken i trosorna?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

mens första gången ! [bigsmile]

fan... jag trodde det va en tråd om att du hade fått mens första gången idag [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

a en tråd om att du hade fått mens första gången idag [bigsmile]

hahahaha. ja, jag tänkte ju att folk nog skulle tro det x'D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Degklumpen:

deras SUPERHETA 16 åriga son hörde också[cry][cry] fyfaaaan vad jag hatade min mamma den stunden.

hahah[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sommarlovet när jag var 13 år.
Satt på toa när jag märkte det, bäst någonsin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte fått min mens än [sad]


   
SvaraCitera

Jag fick min några dagar innan skolavslutningen i sexan och jag grät floder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minns att jag fick mens under göteborgskravallerna [bigsmile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

herrejävlar 7 år sedan *får ångest över min ålder*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I was 14. Ganska sent ändå [rolleyes] jag var ju såpass gammal att jag fattade vad det var på en gång =) Tänkte väl mer att; happ nu är jag som alla andra, great. [y]


   
SvaraCitera