Aviseringar
Rensa alla

mens kortare tid?


Ämnesstartare

någon som vet något tips/trix för hur man kan ha mens kortare tid?

Själv har jag mens 5-6 dagar i månaden o tycker la att det är lite för många dagar?

Vad är rosenrot btw? läste om det häromdagen, men förstod nada?[surprised]


   
Citera
Ämnesstartare

FINNS DET INGEN MÄNNISKA SOM VET NÅGONTING ?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AGAPI:

Själv har jag mens 5-6 dagar i månaden o tycker la att det är lite för många dagar?

Det är val ganska normalt att ha 5-6 dagar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror att det är normalt, jag undrar bara om det inte finns något tips för att få ut mensen fortare? kan ingen uppfinna en 40 cm smal skumgummitvättsvamp som man kan stoppa upp som suger upp ALL mens på en gång o sedan är det slut lixom. det måste ju komma i framtiden?

Vad kommer det sig att mensen inte rinner ut på en gång? Vad gör att den ligger där inne o väntar på att få rinna ut? vad håller den kvar? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man rör på sig och idrottar ganska mycket typ veckan före och under dom dagarna så går det snabbare [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Om man rör på sig och idrottar ganska mycket typ veckan före och under dom dagarna så går det snabbare

JAG HAR SPRUNGIT OCH CYKLAT SOM ETT AS DE TRE SENASTE DAGARNA, NU JÄVLAR SKA BLODET FLÖDA!!!!!!!


   
SvaraCitera

AGAPI:

någon som vet något tips/trix för hur man kan ha mens kortare tid?

man kan byta till typ yaz som p-piller som har färre vita piller


   
SvaraCitera

Gunvald:

Om man rör på sig och idrottar ganska mycket typ veckan före och under dom dagarna så går det snabbare [smile]

Nej, det funkar inte för alla [n]

Har hört att choklad gör att man blöder snabbare, men det funkar inte för mig så..prova?


   
SvaraCitera
Correh

Skaffa p-stav så slipper du mensen totalt om du har tur[smile]


   
SvaraCitera

skaffa en penis dom är mkt bättre


   
SvaraCitera

var glad över att din mens inte varar i mer än en vecka.


   
SvaraCitera

kör med 2 tamponger på en gång [y]


   
SvaraCitera