Aviseringar
Rensa alla

Mens och vita kläder


Ämnesstartare

Standardproblemet. Mens och vita kläder. Hjälp. Jag tar studenten om några veckor och naturligtvis är det så olyckligt att röda veckan ska infalla precis när jag ska stå och fira friheten i min vita studentkläning.

Någon som har några bra råd, tips eller idéer för att inte vara rädd för läckage och liknande?
:/


   
Citera

t a m p i s


   
SvaraCitera

Tampong och binda. Perfa.


   
SvaraCitera

Tampong+bekvämt trosskydd.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Tampong och binda

[y]


   
SvaraCitera

Tampong och binda, sen ser du till att kolla så det inte blivit minsta lilla på bindan då och då... För det kan faktiskt egentligen komma en hel del på en sådan utan att det hamnar på byxorna. Iaf, byt tampongen som vanligt och ha bindan som en säkerhetsgrej bara, så ska du nog inte behöva oroa dig minsta lilla 😀


   
SvaraCitera

Harpyja:

Tampong och binda


   
SvaraCitera

Tampong räcker om du byter ofta. Jag tvivlar på att du har ett vattenfall där nere som färgar din klänning röd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är väl enkelt, byt skydd ofta?


   
SvaraCitera

Angelize:

Jag tvivlar på att du har ett vattenfall där nere som färgar din klänning röd.


   
SvaraCitera

asså.. har ALDRIG vart med om att det "läckt" när man har tampong. men ha tampong + binda eller nåt om du är så sjukt orolig då


   
SvaraCitera

Som många redan sagt - tampong och binda. Känner du dig inte bekväm med det får du helt enkelt bara byta tampong ofta för att vara på den säkra sidan.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera