Aviseringar
Rensa alla

Mens vid P-piller?


Ämnesstartare

Det är så att jag och en kompis (som också är kille) har olika uppfattningar ang tjejer och P-piller.

När en tjej äter P-piller, är de så att hon då slutar att ha mens då?
Enligt honom så har hans två senaste tjejer som ätit pillrena aldrig haft mens under den tiden.
Medans jag menar att så inte är fallet. Tjejer har mens precis som vanligt fast då mer regelbunden, pluss lite andra "biverkningar".

Har jag rätt, eller är detta individuellt? Dvs olika från tjej till tjej, är han som jag ser de helt ute och cyklar? Hjälp mig och min kompis hur det ligger till.

Så snälla hjälp oss.
Tack på förhand.


   
Citera
Ämnesstartare

janbanan1:

När en tjej äter P-piller, är de så att hon då slutar att ha mens då?

Det är...

janbanan1:

individuellt

!

En del tjejer får mer mens, medan andra slipper den helt, men meningen är att man ska få en "menstruationsliknande blödning".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var det dummaste jag hört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

janbanan1:

När en tjej äter P-piller, är de så att hon då slutar att ha mens då?

ja, med vissa p-piller och för vissa personer.
speciellt personer med gröna ögon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

janbanan1:

Har jag rätt, eller är detta individuellt? Dvs olika från tjej till tjej, är han som jag ser de helt ute och cyklar? Hjälp mig och min kompis hur det ligger till.

Du har rätt, individuellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar det inte finnas sockerpiller som man ska ta när man ska ha mens, och tar man dom så får man mens, hoppar man över dom så får man inte ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

brukar det inte finnas sockerpiller som man ska ta när man ska ha mens, och tar man dom så får man mens, hoppar man över dom så får man inte ?

Beror helt o hållet på vad för piller man trycker i sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Beror helt o hållet på vad för piller man trycker i sig.

okeyy men då är det väl inte riktigt individuellt utan mer beroende på vilka piller man tar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

okeyy men då är det väl inte riktigt individuellt utan mer beroende på vilka piller man tar.

[tired]

Om jag och du käkar samma, men jag ändå får problem med min mens, men inte du, är det inte lite sammasak då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biverkningar finns att få utav alla de piller som är ute på marknaden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Om jag och du käkar samma, men jag ändå får problem med min mens, men inte du, är det inte lite sammasak då?

a men det var ju inte vad du sa först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

a men det var ju inte vad du sa först.

Trodde inte att allting behövd förklaras i minsta deltalj för att det ska förstås, rätt så uppenbart.


   
SvaraCitera

Beror på vad det är för piller. [rolleyes] Sen så är det faktiskt:

janbanan1:

individuellt


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera